Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA-CZL-DZP.261.2.47.2024 Dostawa mikroskopu optycznego z kompatybilnym zestawem do epifluorescencji dla Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 25-04-2024 08:18:00
Placing offers : 08-05-2024 11:00:00
Offers opening : 08-05-2024 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania: Dostawa mikroskopu optycznego z kompatybilnym zestawem do epifluorescencji dla Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do wykonania prac badawczych przewidzianych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w ramach projektu ApisProFuturo – Najlepszej jakości miód produkowany w zrównoważonym środowisku inteligentnego ula gwarantującego lepszą zdrowotność rodziny pszczelej, zgodnie z umową z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 00011.DDD.6509.00339.2022.16 w ramach M16 „Współpraca” w przedmiocie opracowania i wdrożenia innowacji. Projekt jest współfinansowany z Programu Obszarów Wiejskich 2014-2020 – „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” (EFRROW).



Wykaz dokumentów składających się na ofertę:

  • wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
  • pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
  • ew. informacja o zwolnieniu z VAT.

Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

  • czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
  • podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej. 


W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

     

    Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest: pracownik Działu Zamówień Publicznych Renata Nazimek

    Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 174.98 2024-04-25 08:18:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia(1).pdf pdf 198.25 2024-04-25 08:18:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 238.09 2024-04-25 08:18:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe - Mikroskop.pdf pdf 342.82 2024-04-25 08:18:00 Proceeding
Wyjaśnienie z dn. 07.05.2024 r..pdf pdf 306.65 2024-05-07 07:19:43 Public message
Informacja z otwarcia.pdf pdf 252.98 2024-05-08 11:43:20 Public message
Informacja z wyboru.pdf pdf 251.39 2024-05-09 14:19:24 Public message

Announcements

2024-05-09 14:19 Renata Nazimek Informacja z rozstrzygnięcia postępowania

Informacja z wyboru. [...].pdf

2024-05-08 11:43 Renata Nazimek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-08 11:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 36 341,46 zł brutto.
2024-05-07 07:19 Renata Nazimek Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego

Wyjaśnienie z dn. 07 [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 453