Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2024 14:21:00 |
Składania : | 23-04-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55
jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„4-krotne
koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2024
roku przy
budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”
–
w
zakresie Zadania 1 i Zadania 2*.
* Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest 4-krotne koszenie trawy z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych należących do Gminy Jastrzębie-Zdrój wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „koszeniem”.
2.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia – dla każdego z Zadań - określają IWZ, które stanowią Załącznik nr 7 do Zaproszenia. Wykaz terenów wraz z mapkami przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów stanowią kolejno Załącznik nr 6 A dla Zadania 1, Załącznik 6B dla Zadania 2 oraz Załącznik nr 8 do Zaproszenia (dla Zadania 1 i Zadania 2).
2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla każdego z Zadań: od daty podpisania umowy do 31.10.2024 r.
3.1. Termin rozpoczęcia prac: kwiecień/maj 2024 r.
3.2. Termin zakończenia prac: październik 2024 r.
3.3. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie etapowo (4 etapy). Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy określa §2 ust. 2 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY – dla każdego z Zadań:
4.1. Posiadanie polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, zawartej na czas trwania umowy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §7 ust. 1 lit. d) wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
4.2.
Potwierdzenie
wykonania lub
wykonywania co
najmniej dwóch usług*,
które Wykonawca wykonał lub
wykonuje w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
– w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia,
tj. koszenie
traw
z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych
oraz terenach
przyległych do budynków wraz
z bieżącym utrzymaniem tych
terenów podczas koszenia. Dokumentami
potwierdzającymi należyte wykonanie lub
wykonywanie usług
są np. referencje,
poświadczenia.
*Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 wystarczające jest wykazanie dwóch usług.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.
4.3. Dysponowanie nw. sprzętem* niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:
a) min. jeden środek transportowy o ładowności do 5 ton (pod warunkiem, że pojazd nie będzie się poruszał po chodnikach i terenach zielonych tworząc koleiny);
b) min. pięć wykaszarek;
c) min. dwie kosiarki;
d) min. trzy parawany ochronne.
*Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 wystarczające jest wykazanie w/w sprzętu jak dla jednego Zadania.
4.4. Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych zgodnie z pkt. 9.2.2. Zaproszenia – wymaganie fakultatywne.
2024-04-26 08:44 | Daria Izdebska |
Dzień
dobry. W załączeniu OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA. Szczegóły w dokumencie. Pozdrawiam Daria Izdebska |
Komunikaty