Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt

Hanna Waszak-Rudecka
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2024 11:08:00
Składania : 29-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 29-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na świadczeniu kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt

 

II. Istotne warunki realizacji zamówienia:

    

Lp.

Przedmiot zamówienia

Parametry przedmiotu zamówienia

1.

Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt 

Dostęp do Internetu łącze stałe (wykluczone np. radiowe) – wymagania:

Ø  przepustowość min. 300Mbps download, 300Mbps upload,

Ø  stały adres IP,

Ø  SLA - usuwanie ewentualnych awarii – do 8h od zgłoszenia  w trybie 365/7/24.



Wymagane funkcje telefonii w ramach centrali telefonicznej wirtualnej lub fizycznej

Taryfa – umożliwiająca połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce – bez limitu.

Funkcjonalności w ramach centrali telefonicznej (wirtualnej lub fizycznej):

Ø  przynajmniej jednopoziomowy IVR tj. tzw. automatyczna recepcjonistka do obsługi połączeń przychodzących,

Ø  możliwość przekierowania połączenia do wielu użytkowników danej grupy (odbierze ten, który w tym czasie będzie wolny); min. 5 numerów (hunt group),

Ø  przekierowywanie rozmów (call transfer),

Ø  połączenia oczekujące (call waiting),

Ø  przejęcie połączenia przychodzącego (call pick up),

Ø  telekonferencja – możliwość prowadzenia rozmów wewnętrznych ze wszystkimi użytkownikami jednocześnie,

Ø  wybieranie po numerze skróconym,

Ø  poczta głosowa,

Ø  Fax2Mail czyli możliwość wysyłania i odbierania faxów w formie elektronicznej

Ø  automatyczne oddzwanianie - powiadamianie użytkownika, że osoba, do której wcześniej dzwonił i była zajęta, jest już wolna oraz łączy się z nią bez konieczności ponownego wybierania numeru telefonicznego,

Ø  szybkie wybieranie - umożliwienie użytkownikowi inicjowanie połączeń, przy użyciu katalogu, (min. 100 często wybieranych numerów). Przy użyciu 2 lub 3-cyfrowego kodu szybkiego wybierania abonenta,

Ø  zmiany w usłudze realizowane przy pomocy dedykowanego Portalu Internetowego (www) – dot. zmian jak ustawienie przekierowania, konfigurację IVR itp.,

Ø  dedykowany Portal Internetowy (www) umożliwiający :

·         wgląd w ewidencję wszystkich usług,

·         samodzielne zgłaszanie awarii,

·         śledzenie on-line statusów zgłoszeń oraz przegląd historii zgłoszeń awarii, zmian usługi itp.

·         bezpieczny dostęp do danych finansowych jak:

*        pobieranie obrazów (PDF) z danych finansowych (faktury itp.),

*        przeglądanie zgłoszeń i reklamacji faktur,

*        przeglądanie danych finansowych w wersji mobilnej (np. na komórce, tablecie itp.)

 

                       

  6 szt. telefonów biurkowych ze stacją bazową IP i słuchawką przenośną (typu DECT) – wymagana specyfikacja:

Ø  kolorowy wyświetlacz min. 2.3" z podświetleniem,

Ø  dźwięk HD,

Ø  czas czuwania min. 400h, czas rozmowy min. 25h,

Ø  identyfikacja numeru dzwoniącego,

Ø  przekierowywanie połączeń, połączenia oczekujące, ponowne wybieranie,

Ø  połączenia konferencyjne,

Ø  lokalna książka telefoniczna (min. 500 wpisów),

Ø  dzwonek wibracyjny,

Ø  możliwość podłączenia dodatkowych słuchawek przenośnych typu DECT,

Ø  zasięg min. 40 m w pomieszczeniach oraz min. 250 m w terenie otwartym,

Ø  port 3.5 mm typu jack do podłączenia dodatkowych słuchawek,

Ø  klawiatura podświetlana,

Ø  zasilacz w komplecie,

Ø  obsługa w języku polskim.

1 szt. telefonu biurkowego IP, sekretarskiego - wymagana specyfikacja:

Ø  kolorowy wyświetlacz min. 4,1" z podświetleniem,

Ø  dźwięk HD,

Ø  min.1 port Gigabit Ethernet, PoE,

Ø  min. 8 klawiszy szybkiego dostępu do zaprogramowania często wybieranych numerów,

Ø  lokalna książka telefoniczna (min. 500 wpisów),

Ø  przekierowywanie połączeń, połączenia oczekujące, szybkie wybieranie, ponowne wybieranie,

Ø  funkcja głośnomówiąca,

Ø  wgląd w historię połączeń: wykonane/odebrane/nieodebrane/przekazane,

Ø  funkcje wstrzymania/wyciszania połączeń oraz ”nie przeszkadzać”,

Ø  identyfikacja numeru dzwoniącego,

Ø  funkcja mute (wyciszenie),

Ø  możliwość telekonferencji z min. 8 numerami jednocześnie,

Ø  min. 1 port USB 2.0 ( z opcją podłączenia WiFi lub nagrywania rozmów na pamięć USB),

Ø  port RJ-9 do słuchawek,

Ø  klawisze regulacji głośności,

Ø  zasilacz w komplecie,

Ø  obsługa w języku polskim.

2.

Gwarancja

Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na zamawiane świadczenie, licząc od momentu podpisania umowy przez Zamawiającego. W ramach udzielonej gwarancji

Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uszkodzeń w terminie określonym w umowie od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi w formie pisemnej.

3.

Miejsce usługi

Adres: Centrum Profilaktyki Świt

Ul. Świt 34/36; 60-375 Poznań

 

  2.  Wykonanie usługi pod adresem Centrum Profilaktyki Świt ul. Świt 34/36 w Poznaniu 

  3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 
      2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
      narodowego (Dz.U z 2023. poz. 1497)

  

III. Termin wykonania zamówienia:

      od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2026 roku

 

IV. Opis kryteriów oceny ofert:

 1) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

·         Cena brutto oferty (90%)

·         Termin wykonania usługi  (10%)

                    Sposób oceny ofert:

- Cena (C) – waga 90%

Liczba punktów = ( Cmin/Gof ) *  90

gdzie:

 - Cof – cena w ofercie badanej

 - Cmin -  najniższa cena z wszystkich ofert podlegających badaniu

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Oferenta w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Oferent poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.


- Termin wykonania usługi (T) – waga 10%

     W ramach tego kryterium maksymalną wysokość punktów 10% otrzyma Oferent,  który wykona usługę do 31 maja 2024 r. W przypadku uruchomienia usług w terminie do 15 czerwca 2024 wysokość uzyskanych punktów wynosić będzie 5%. Oferent, który uruchomi usługę  po 15 czerwca 2024r. uzyska 0% punktacji w tym kryterium oceny.

      Informacja o terminie uruchomienia usługi winna zostać umieszczona w ofercie.


2) spełnienie warunków określonych w pkt. II niniejszego zapytania.


V. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    4. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    5. Oferenci składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.

    6. Za kompletność oferty odpowiada Oferent.

    7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 

              a)  Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b)  Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c)  Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w PLN z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.


VI. Opis procedury:

1.    Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt IV niniejszego zapytania.

2.    Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

3.    W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w  postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

4.    Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Publikacja niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Prezydenta Miasta Poznania i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.

Zamawiający informuje, iż do wyboru najkorzystniejszej oferty nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 16 89.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia ZSS-XVI.271.2.2024.docx docx 17.86 2024-04-22 11:08:00 Przedmiot zamówienia
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.pdf pdf 301.84 2024-04-22 11:08:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia -

Opis przedmiotu zamó [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do max. 15 czerwca 2026 roku Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja na zrealizowaną usługę - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na 24 miesiące na zamawiane świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych, licząc od momentu podpisania umowy przez Zamawiającego. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uszkodzeń w terminie określonym w umowie od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi w formie pisemnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego - Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią zapytania ofertowego na wykonanie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt i akceptuję wszystkie określone w nim warunki realizacji zamówienia. Proszę wpisać TAK lub NIE (0)
7 Oświadczenie o rachunku bankowym - Oświadczam, że jestem jedynym posiadaczem rachunku, na który w przypadku zawarcia umowy z Zamawiającym zostaną przekazane środki i zobowiązuję się go utrzymać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym. Proszę wpisać TAK lub NIE (0)
8 Oświadczenie RODO - Oświadczam, że wypełniłam/em obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, do których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałam/em w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu i zapoznałam/em się z treścią oświadczenia będącego załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę wpisać TAK lub NIE.

Informacja o przetwa [...].pdf

(0)
9 Oświadczenie o wykluczeniu w związku z agresją rosyjską na Ukrainę - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 paragraf 1 i paragraf 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. Proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
10 Termin wykonania usługi 10% W sytuacji uruchomienia usług do 31 maja 2024 r. Oferent uzyska maksymalną ocenę 10%. W przypadku uruchomienia usług do 15 czerwca 2024 r. ocena wynosić będzie 5%. Oferent, który uruchomi usługę po 15 czerwca 2024r. nie uzyska punktacji w tym kryterium oceny. Informacja o terminie uruchomienia usługi winna zostać umieszczona w ofercie. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 290