Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2024 12:14:00 |
Składania : | 28-03-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 28-03-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w związku z
postępowaniem nr BZA.11111.13.2024.MG zapraszamy Państwa do złożenia oferty na
„Wymianę
bram automatycznych wraz z systemami napędowymi na terenie Dozamel Sp. z o.o.
we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10 wg poniższego wykazu”.
1. Zamawiający
oczekuje złożenia oferty cenowej na wymianę bram automatycznych wraz z
systemami napędowymi wg poniższego wykazu:
a.) A2
(str. pn. nawa XI) brama segmentowa - szerokość 4650 mm, wysokość 4450 mm,
powierzchnia 20,7 m2
b.) A2
(str. pd. - brama główna) brama rolowana - szerokość 4900 mm, wysokość 5000 mm,
powierzchnia 24,5 m2
c.) A2
(str. pd. nawa I) brama rolowana - szerokość 3600 mm, wysokość 3550 mm,
powierzchnia 12,8 m2
d.) B1
(str. pn. nawa IX) brama segmentowa I - szerokość 4550 mm, wysokość 4500 mm,
powierzchnia 20,48 m2
e.) B1
(str. pn. nawa IX) brama segmentowa II - szerokość 5200 mm, wysokość 4750 mm,
powierzchnia 24,7 m2
f.) D2
(str. pd. nawa IX) brama rolowana - szerokość 3600 mm, wysokość 4500 mm,
powierzchnia 16,2 m2
Powyższe
wymiary mają charakter informacyjny. Faktyczne określenie wymiarów bram
zostanie dokonane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia.
Dostawca
dokona demontażu istniejących bram wraz z systemami napędowymi oraz dokona ich
utylizacji, na potwierdzenie czego do dokumentacji powykonawczej dołączy
stosowne dokumenty.
Wszystkie
bramy oraz systemy napędowe zostaną dostarczone w stanie nowym. Zamawiający dopuszcza jedynie producentów bram i napędów Hormann i Wiśniowski.
Montaż
bram zostanie wykonany przez Dostawcę w wyznaczonych miejscach.
2. Wykonawca
zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby
posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
3. W
związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną
Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne
dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka
zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na
poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
4. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań przewidzianych
podczas realizacji przedmiotu zamówienia z osobami wskazanymi przez
Zamawiającego.
5. Dokumentacja
stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie
3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno
zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej
dokumentacji w wersji elektronicznej w
standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki
należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów
„AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy
dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
6. Przedmiot
zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do
Zaproszenia),
2) wizje lokalne,
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym
uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
I.
Złożenie oferty: Zamawiający oczekuje
złożenia oferty uwzględniającej cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu
zamówienia.
Termin realizacji: 12 tygodni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia
II.
Termin gwarancji: nie mniej niż 3
lata
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty