Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-02-2024 11:02:00 |
Składania : | 22-02-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-02-2024 12:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Dane dotyczące zamawiającego:
Zakład Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole
NIP 691 256 71 42 REGON 524388990
Godziny pracy Zamawiającego: (pn-pt) 7:00–15:00
2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.). postępowanie jest prowadzone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: Dostawa pieczywa na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu.
Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wymienionych w załączonym do SWZ Wykazie cenowym – Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3) do Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu. Okres realizacji: od 1 marca do 31 grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji warunków zamówienia rozdz. IV i rozdz. XXV (Załącznik nr 3 i nr 5).
4. Termin składania ofert: 22.02.2024 r. do godz. 12:00 poprzez platformę elektroniczną:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-27 13:42 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z załączoną Informacją o unieważnieniu postępowania. |
2024-02-27 11:58 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo,
informujemy,
że
czynność
wyboru
oferty
najkorzystniejszej
została
unieważniona.
Zapraszamy
do
zapoznania
się
z
załączonym
ogłoszeniem
w
tej
sprawie. |
2024-02-23 10:38 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo,
zapraszamy
do
zapoznania
się
z
załączoną
Informacją
o
wyniku
postępowania. |
2024-02-22 13:59 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z załączoną Informacją z otwarcia ofert. |
2024-02-22 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 230143,18 zł. |
2024-02-20 10:38 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, termin składania i otwarcia ofert w niniejszym postepowaniu został przesunięty o jeden dzień z uwagi na konieczność udzielenia odpowiedzi na pytanie - szczegóły w załączonych dokumentach. |
Komunikaty