Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-02-2024 14:01:00 |
Składania : | 13-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 13-02-2024 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-03-11 13:25 | Małgorzata Rosołowicz | Informacja o rozstrzygnięciu - wybór oferty w cz. 2, 3 i 8 oraz unieważnienie w częściach |
2024-02-13 11:55 | Małgorzata Rosołowicz | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. Dotyczy postępowania nr PU-2380-005-042-005/2024/MR, którego przedmiotem jest Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w garnizonie dolnośląskim: KMP Jelenia Góra, KPP Kamienna Góra, KPP Lubań, KPP Lwówek Śląski, KPP Oława, KPP Strzelin, KPP Środa Śląska, KPP Zgorzelec, KP Nowa Ruda, KP Syców. |
2024-02-13 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
całości
zamówienia:
337
516,74
zł
brutto
(312
515,50
zł
netto) wartość części 1 zamówienia: 62 067,20 zł brutto wartość części 2 zamówienia: 12 987,00 zł brutto wartość części 3 zamówienia: 33 781,00 zł brutto wartość części 4 zamówienia: 33 772,80 zł brutto wartość części 5 zamówienia: 27 224,34 zł brutto wartość części 6 zamówienia: 9 830,60 zł brutto wartość części 7 zamówienia: 6 318,00 zł brutto wartość części 8 zamówienia: 56 784,00 zł brutto wartość części 9 zamówienia: 77 906,40 zł brutto wartość części 10 zamówienia: 16 845,40 zł brutto |
2024-02-05 09:25 | Małgorzata Rosołowicz |
W
niniejszym
postępowaniu
wyznaczono
następujące
terminy: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 13.02.2024 r., do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2024 r. o godzinie 09:15. Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert przez 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych tj. do 13.03.2024 r. Powyższe terminy zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu – podane w dniu publikacji Załączono poprawione SWZ |
Komunikaty