Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-61/2023 Przetarg nieograniczony - Sukcesywna dostawa armatury wodociągowej oraz kształtek przez okres 12 miesięcy

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2024 09:12:00
Składania : 19-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 19-02-2024 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Spółka "WODOCIĄGI KIELECKIE" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego" zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w Spółce "Wodociągi Kieleckie" Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień, do których nie ma zastosowania Ustawa Pzp. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 53c (odwrócona kolejność oceny ofert) w/w Regulaminu. Postępowanie prowadzone z udziałem Komisji Przetargowej z zachowaniem formy dokumentowej czynności prawnej, o której mowa w art. 77Kodeksu cywilnego za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa armatury wodociągowej oraz kształtek przez okres 12 miesięcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SIWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdej Części zamówienia, o której mowa
w ust. 1 rozdz. II SIWZ. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; (musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane a konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia).

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 15.05.2024r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert tj. 19.02.2024r.

Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku nr 8 do SIWZ – Wzorze umowy oraz w Załączniku nr 9 – Klauzuli informacyjnej RODO.

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „WODOCIĄGI KIELECKIE” Sp. z o.o., jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „przetargi”.

Wszelkie zapytania należy składać wyłącznie poprzez platformazakupowa.pl Open Nexus zakładka „Wiadomości”.

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.

Załączniki do postępowania:

Załącznik nr 1

Ogłoszenie

Załącznik nr 2

SIWZ

Załącznik nr 3

Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1/I ÷ 1/XXI do SIWZ

Załącznik nr 4

Formularz oferty – Załącznik nr 2A do SIWZ

Załącznik nr 5

Formularz cen jednostkowych – Załącznik nr 2B/I ÷ 2B/XXI do SIWZ

Załącznik nr 6

Wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 7

Wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczący spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ

Załącznik nr 8

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 5 do SIWZ

Załącznik nr 9

Wzór oświadczenia zobowiązania podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5a do SIWZ

Załącznik nr 10

Wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej / informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SIWZ

Załącznik nr 11

Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1, ppkt.1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 7 do SIWZ

Załącznik nr 12

Wzór umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ

Załącznik nr 13

Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 9 do SIWZ

 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 4818.51 2024-02-02 09:12:00 Postępowanie
SIWZ zip.zip zip 53052.15 2024-02-02 09:12:00 Postępowanie
Załączniki do SIWZ od nr 2A do nr 7 - wersja edytowalna zip.zip zip 228.37 2024-02-02 09:12:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie z dnia 13.02.2024r..pdf pdf 569.78 2024-02-15 09:43:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert w dniu 19.02.2024r..pdf pdf 1363.65 2024-02-19 14:46:15 Publiczna wiadomość
Sprostowanie do Informacji z otwarcia ofert w dniu 19.02.2024.pdf pdf 799.19 2024-02-20 07:22:55 Publiczna wiadomość
Informacja z rozstrzygnięcia postępowania Część III-VI, XII-XIV i unieważnienia Część VII, XXI.pdf pdf 2178.99 2024-03-26 12:59:48 Publiczna wiadomość
Informacja z rozstrzygnięcia postępowania w zakresie Części I, II, VIII, X, XI, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX.pdf pdf 2541.47 2024-04-11 12:08:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-11 12:08 Ewa Nowak Informacja z rozstrzygnięcia postępowania w zakresie Części I, II, VIII, IX, X, XI, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX

Informacja z rozstrz [...].pdf

2024-03-27 08:02 Ewa Nowak Dot. Informacji z rozstrzygnięcia postępowania w zakresie Części III, IV, V, VI, XII, XIII, XIV przedmiotu zamówienia z dnia 26.03.2024r. (dalej Informacja).

Zamawiający informuje, iż zaszła oczywista omyłka pisarska w treści punktu IV Informacji w zakresie wskazania ceny 48 640,05 PLN brutto dla Części III (Hydranty p.poż nadziemne i podziemne) oferowanej przez Fabrykę Armatur "JAFAR" S.A. z siedzibą w Jaśle.
W związku z powyższym Zamawiający dokonuje poprawy ceny brutto, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, na kwotę zgodną z treścią punktu I przedmiotowej Informacji tj.: 78 640,05 PLN brutto.
2024-03-26 12:59 Ewa Nowak Informacja z rozstrzygnięcia postępowania w zakresie Części III, IV, V, VI, XII, XIII, XIV przedmiotu zamówienia oraz unieważnienia postępowania w zakresie Części VII, XXI przedmiotu zamówienia

Informacja z rozstrz [...].pdf

2024-02-20 07:22 Ewa Nowak Sprostowanie do Informacji z otwarcia ofert w dniu 19.02.2024r.

Sprostowanie do Info [...].pdf

2024-02-19 14:46 Ewa Nowak Informacja z otwarcia ofert w dniu 19.02.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-15 09:43 Ewa Nowak Odpowiedź na pytanie z dnia 13.02.2024r.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 980