Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2024 19:15:00 |
Składania : | 07-02-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 07-02-2024 12:02:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Wykonaniu prac polegających na wycince drzew i krzewów rosnących na działkach nr 7/15 i nr 7/24, arkusz mapy 14, obręb Kobylepole - rejon ul. Darzyborskiej w Poznaniu.
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
Uwaga! Zamawiający informuje, że jest w trakcie procedowania pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów między innymi dla działek nr 7/24 i nr 7/15.
W związku z powyższym w sytuacji nieuzyskania przez Zamawiającego stosownej decyzji o pozwoleniu na wycinkę drzew i krzewów rosnących na terenie działek przy ul. Darzyborskiej w terminie do dnia 29 lutego 2024 r. - zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 4) IPU Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-01 19:21 | Joanna Kryske | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważniono ponieważ jest obarczone wadą OWU pkt 42 e) |
Komunikaty