Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IRG.271.8.2024 Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa

Marlena Jułga
Gmina Gąsawa
Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2024 21:52:00
Składania : 22-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-02-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalącznik nr 1 Dokumentacja.7z 7z 39012.28 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Przedmiary robót.7z 7z 515.33 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 SST.7z 7z 2037.11 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Promesa_wstepna.pdf pdf 596.98 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zadania.pdf pdf 120.5 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Formularze do SWZ.7z 7z 30.64 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Formularz nr 7 -projekt umowy.doc doc 158.5 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 273.5 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 102.35 2024-02-07 21:52:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 141.63 2024-02-22 14:38:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 147.28 2024-03-13 14:24:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-13 14:24 Marlena Jułga Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-02-22 14:38 Marlena Jułga Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 t.j. z późn. zm.), w związku z zakończeniem etapu otwarcia ofert na realizację zadania pn. „Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa” w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 6.315.789,47 PLN Brutto
2024-02-20 10:28 Marlena Jułga Zamawiający informuje, że dla zadania „Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa”, droga w Biskupinie Huby – mapa nr 21, dokonano ograniczenia zakresu rzeczowego zadania na przedmiotowej drodze (skrócenie odcinka na dz. nr 51/2 do granicy z dz. nr 51/1). W związku z tym, w przedmiarze robót dokonuje się następujących zmian:

W poz. 1 wartość 0,406 km zmienia się na 0,349 km

Pozycje 2-7 – wykreśla się

Poz. 8 – wartość 1340 m2 zmienia się na 1152 m2

Poz. 9 – wartość 1340 m2 zmienia się na 1152 m2

Poz. 10 – wartość 1340 m2 zmienia się na 1152 m2

Poz. 11 – wartość 812 m2 zmienia się na 698 m2

Poz. 12 – wartość 406 m2 zmienia się na wartość 349 m2

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 974