Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AO-271-3/23 Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN

Termin:
Zamieszczenia : 03-01-2024 15:36:00
Składania : 11-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 11-01-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie_o_zamówieniu_AO_271-3_23.pdf pdf 107.56 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
SWZ_usługi_ochroniarskie-sig.pdf pdf 686.05 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_OPZ_ochrona_AO_271-3_23.pdf pdf 195.48 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_Formularz_oferty_AO_271-3_23.docx docx 38.05 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Wzór_umowy_AO_271-3_23.pdf pdf 303.64 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_wykonawcy_podmiotu_udostępniającego_zasoby_AO_271-3_23.docx docx 34.5 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_5_Wykaz_usług_AO_271-3_23.docx docx 15.16 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_6_Dokumenty_dotyczące_przynależności_do_grupy_kapitałowej_AO_271-3_23.docx docx 25.04 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Załącznik_nr_7_Zobowiązanie_podmiotu_udostępniającego_zasoby_AO-271-3_23.docx docx 19.67 2024-01-03 15:36:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ.pdf pdf 71.63 2024-01-09 16:14:31 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert_AO_271-3_23.pdf pdf 93.35 2024-01-11 15:36:19 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyniku_postępowania_AO-271-3_23-sig.pdf pdf 380.47 2024-01-25 23:10:51 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie_o_wyniku_postępowania_AO-271-3_23.pdf pdf 65.23 2024-02-05 17:59:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-05 17:59 Konrad Majewski OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA Zamawiający informuję o zakończeniu postępowania pod nazwą: "Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN”, prowadzonego przez Zamawiającego Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią Polskiej Akademii Nauk. Zamówienie zostało udzielone Konsorcjum firm Wolf II Służba Ochrony sp. z o.o, oraz Wolf Służba Ochrony sp. z o.o. za kwotę 253 037,16 zł brutto. Zamawiający informuję, iż ogłoszenie o wyniku przedmiotowego postępowania zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, które to ogłoszenie stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.

Ogłoszenie_o_wyniku_ [...].pdf

2024-01-25 23:10 Konrad Majewski Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 oraz 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp” Zamawiający przekazuje informację o wyniku postępowania. Szczegółowe informacje znajdują się w informacji stanowiącej załącznik do niniejszego komunikatu.

Informacja_o_wyniku_ [...].pdf

2024-01-11 15:36 Konrad Majewski INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, przekazuje informację, że w niniejszym postępowaniu zostało złożonych 7 ofert. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku do niniejszego komunikatu.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2024-01-11 10:05 Konrad Majewski Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia planuje przeznaczyć następującą kwotę:
1. zakres podstawowy – 206 640,00 zł brutto;
2. zakres podstawowy wraz z prawem opcji – 286 590,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 444