Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP – 095/2023 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 11:03:00
Składania : 09-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 09-01-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nośników danych do drukarek i kserokopiarek, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. H. Kamieńskiego 73A.

Szp-241/ZP-095/2023 


2. Szczegółowy opis zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu i typ urządzenia, jakim dysponuje Zamawiający oraz ilości zostały zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1 -1.2 do formularza ofertowego.


3. W przypadku Zadania nr 1 – Zamienniki - Zamawiający dopuszcza dostarczanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych.

4. W przypadku Zadania nr 2 – Oryginały - Zamawiający nie dopuszcza dostarczanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych – tylko oryginalnych.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od Zamawiającego i utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

6. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostarczanie materiałów:

1) oryginalnych tzn. autoryzowanych przez producenta sprzętu lub

2) równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 71 2023-12-19 11:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.2 - formularz asortymentowo cenowy (1).xlsx xlsx 25.02 2023-12-19 11:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 24.4 2023-12-19 11:03:00 Postępowanie
SWZ - 095.docx docx 104.63 2023-12-19 11:03:00 Postępowanie
SWZ - 095.pdf pdf 2965.97 2023-12-19 11:03:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (19-12-2023).pdf pdf 104.8 2023-12-19 11:03:16 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 504.16 2024-01-02 12:30:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 208 2024-01-02 12:30:42 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1-1.2 - formularz asortymentowo cenowy - modyfikacja.xlsx xlsx 25.13 2024-01-02 12:30:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 353.72 2024-01-03 12:27:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 199.5 2024-01-03 12:27:52 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1-1.2 - formularz asortymentowo cenowy - modyfikacja — 2.xlsx xlsx 25.12 2024-01-03 12:27:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.pdf pdf 302.94 2024-01-04 09:32:46 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 191.5 2024-01-04 09:32:46 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmiana (04-01-2023).pdf pdf 38.29 2024-01-04 09:32:46 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców — korekta.pdf pdf 316.75 2024-01-04 09:42:10 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców — korekta.doc doc 192 2024-01-04 09:42:10 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 330.81 2024-01-09 09:57:36 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 48 2024-01-09 09:57:36 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 949.34 2024-02-08 10:35:32 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 118.49 2024-02-08 10:35:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-28 08:26 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu (28-02-2024)
2024-02-08 10:35 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2024-01-09 09:57 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2024-01-09 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH przeznaczył kwotę 208 000,00 zł brutto.
2024-01-04 09:42 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców — korekta

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 3 dla [...].doc

2024-01-04 09:32 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców - Zmian terminu składania ofert

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 3 dla [...].doc

Ogłoszenie zmiana (0 [...].pdf

2024-01-03 12:27 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Załącznik nr 1.1-1.2 [...].xlsx

2024-01-02 12:30 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Załącznik nr 1.1-1.2 [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 775