Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Rozeznanie cenowe na zakup i dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Wągrowiec

Monika Kubalewska
Urząd Gminy Wągrowiec Department: Urząd Gminy
Deadlines:
Published : 12-12-2023 12:55:00
Placing offers : 22-12-2023 15:00:00
Offers opening : 22-12-2023 15:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 26 80 818  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Rozeznanie cenowe materiały biurowe 2024.pdf pdf 160.03 2023-12-12 12:55:00 Proceeding
Załącznik_nr_1_Formularz_oferty- mat. biurowe.pdf pdf 103.38 2023-12-12 12:55:00 Proceeding
Załącznik_nr_2_Formularz_cenowy-materiały biurowe.xlsx xlsx 715.65 2023-12-12 12:55:00 Proceeding
Załącznik_nr_1_Formularz_oferty- mat. biurowe.pdf pdf 103.38 2023-12-12 12:55:00 Subject of the order
Załącznik_nr_2_Formularz_cenowy-materiały biurowe.xlsx xlsx 715.65 2023-12-12 12:55:00 Subject of the order
Informacja z otwarcia ofert - materiały biurowe.pdf pdf 135.12 2023-12-28 11:18:52 Public message
INFORMACJA o wyborze oferty- artykuły biurowe.pdf pdf 234.22 2024-01-08 12:22:29 Public message

Announcements

2024-01-08 12:22 Monika Kubalewska Informacja o wyborze Wykonawcy.

INFORMACJA o wyborze [...].pdf

2023-12-28 11:18 Monika Kubalewska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Rozeznanie cenowe na zakup i dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Wągrowiec 1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup i dostawa materiałów biurowych, 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu dostawy zawarte są w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do rozeznania, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary. 3. Miejsce realizacji dostaw: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec. 4. Okres realizacji dostaw: od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 5. Dostawy realizowane będą na koszt Dostawcy, sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego, z częstotliwością: maksymalnie 4 razy w miesiącu. 6. Podane w formularzu cenowym ceny ofertowe na poszczególne towary będą obowiązywały przez cały okres realizacji dostaw. 7. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towary wymienione w formularzu cenowym zgodnie ze złożonym zamówieniem w terminie 3 dni od dnia zamówienia złożonego w formie elektronicznej lub telefonicznej. 8. Towary dostarczone do siedziby Zamawiającego należy wnieść do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie. 9. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości , są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Dostawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w formularzu cenowym. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w zestawieniu stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. 11. Parametry użyte do opisu towarów wymienionych w zestawieniu należy traktować jako wymagania minimalne, którym odpowiadać powinny dostarczone towary. 12. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wystawienie maksymalnie 22 faktur, z czego w danym miesiącu Dostawca może wystawić maksymalnie 2 faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez przedstawiciela Dostawcy i Zamawiającego. Zapłata faktury nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Załącznik_nr_1_Formu [...].pdf

Załącznik_nr_2_Formu [...].xlsx

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z zapytaniem ofertowym. (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapytaniem ofertowym. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 381