Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania.

Andrzej Kramarz
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte Department: Sekcja Materiałowa
Deadlines:
Published : 08-12-2023 12:05:00
Placing offers : 11-12-2023 12:04:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte z siedzibą w 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza 69 informuje o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania

 

    1.            Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Akademii Marynarki Wojennej  przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, spełniających wymagania Wojskowych Dokumentacji Techniczno – Technologicznych (WDTT) i zgodnych ze wzorami przedmiotów, obowiązujących w Ministerstwie Obrony Narodowej.

a.       Czapka garnizonowa oficera młodszego MW szt. 40  wz. 403A/MON

b.      Mundur galowy marynarki wojennej              kpl. 40   wz. 108MW/MON

    2.            Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie WDTT oraz wzorów PUiW potwierdzonych przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej (WOBW SM) do produkcji seryjnej

    3.            Wzory przedmiotów dostępne są w WOBW SM w Łodzi 90-613, ul. Gdańska 89, tel. 261 444 269.

    4.            Na dostarczone przedmioty, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, liczone od daty podpisania przez Odbiorcę „Protokołu przyjęcia-przekazania”.

    5.            Wszystkie zadania zamówienia  muszą pochodzić minimum z produkcji 2023 roku i być fabrycznie nowe.

    6.            Specyfikacje ilościowo - rozmiarowe na dostawy przedmiotów umundurowania i wyekwipowania . zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający w specyfikacjach ilościowo – rozmiarowych zastrzega sobie możliwość ujęcia do 10 % PUiW o rozmiarach nietypowych, które nie są ujęte w WDTT.

    7.            Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w specyfikacjach  rozmiarowych przekazanych Wykonawcy. Wprowadzenie zmian możliwe jest za zgodą Wykonawcy.

    8.            Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części (zadań) - opis poszczególnych części zamówienia powyżej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie (części) zadania

    9.            Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem zgodnie  z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. Wykonawca wyładuje przedmiot zamówienia do magazynów Zamawiającego. Dostawa – realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy;

10.            Termin realizacji zamówienia 22 grudnia 2023r.

11.            Wykonawcy nie obowiązuje punkt WDTT dotyczący odbioru jakościowego przez RPW.

12.            Odbiory zostaną dokonane w siedzibie zamawiającego przez zamawiającego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

·         niewystarczających środków na realizację zamówienia,

·         zmianę potrzeb Zamawiającego.

Warunki dostawy i płatności:

·         koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy,

·         w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do sprzętu musi być dołączony list przewozowy,

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:

·         jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,

·         przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,

·         przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim. 

Załącznik do postępowania:

·         oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO 

W przypadku pytań:

·         merytorycznych, proszę o kontakt z osobą odpowiedzialną merytorycznie za ww. zamówienie p. Waldemarem GROCHOLĄ, @: w.grochola@amw.gdynia.pl, tel. 261-262-796, w godzinach 7.30-15.30, lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

·         związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00; tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Czapka garnizonowa oficera młodszego MW wz. 403A/MON 40 pc. - (0)
2 Mundur galowy marynarki wojennej wz. 108MW/MON 40 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 22 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 138