Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ON.2713.49.2023 Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Department: Wydział Organizacji i Nadzoru
Deadlines:
Published : 30-11-2023 12:11:00
Placing offers : 11-12-2023 13:00:00
Offers opening : 11-12-2023 13:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2023 roku poz. 1605 ze zm.) zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku  UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.

W sprawie zamówienia informacji udzielają:

1.     w zakresie przedmiotu zamówienia – Elżbieta Skrzypek , tel. 65 616 49 84 wew. 422, Monika Ryba , tel. 65 616 49 84 wew. 424, 

2.     w zakresie treści zapytania ofertowego – Aneta Głowacz, tel. 65 616 49 87 wew. 423,

3.     w zakresie działania platformy zakupowej (w tym złożenia oferty) informacji udziela Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus Sp. z o.o. pod numerem telefonu 61 679 19 00.

W załączeniu:

1.      Zapytanie ofertowe

2.      Projekt umowy - zał. nr 1

3.      zdjęcia pomieszczenia oraz rzut pomieszczeń  – zał. nr 2


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. ZAPYTANIE OFERTOWE ON.2713.49.2023 GK.pdf pdf 492.9 2023-11-30 12:11:00 Proceeding
2. projekt umowy Nr ON.2713.49.2023 - zał. nr 1.pdf pdf 218.44 2023-11-30 12:11:00 Proceeding
3. zdjęcia pomieszczenia oraz rzut pomieszczeń - zał. nr 2.zip zip 32097.2 2023-11-30 12:11:00 Proceeding

Announcements

2023-12-13 10:42 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie rozdziału VII pkt 8 zapytania ofertowego nr ON.2713.49.2023 Zamawiający – Gmina Rawicz zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu”

Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty. Wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
2023-12-08 09:31 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający - Gmina Rawicz w związku z wniesionym przez Wykonawcę pytaniem niniejszym postępowaniu zamieszcza poniżej jego treść wraz z udzieloną odpowiedzią:

Pytanie :
Czy do oferty należy również przedłożyć koncepcję? Jeśli tak prosimy o wydłużenie terminu. Ponieważ zaproponowany termin był bardzo krótki, i w ocenie naszego biura brak było możliwości wykonania koncepcji.

Odpowiedź:
Tak, zgodnie z zapisami działu V pkt 9 Zapytania ofertowego z dnia 30.11.2023r. Zamawiający wymaga sporządzenia i załączenia do oferty (w formacie pdf) wstępny układ funkcjonalny wraz z przykładową wizualizacją BOK UMG w Rawiczu, wraz opracowaniem opisowym zastosowanych rozwiązań, użytych materiałów i kolorów.

W związku z udzieloną odpowiedzią Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 11.12.2023r. do godziny 13:00

Z poważaniem
Aneta Głowacz
Inspektor
Zespół ds. Zamówień Publicznych
Urząd Miejski Gminy Rawicz
tel.: (65)-616-49-87 wew. 423

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 za opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) w zw. z art. 7 ust. 9 tej ustawy - proszę potwierdzić wpisując odpowiednio: nie podlegam wykluczeniu / podlegam wykluczeniu. UWAGA! Wybrany Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w oryginale. (0)
3 Wykonawca sporządza i załącza do oferty (w formacie pdf) wstępny układ funkcjonalny wraz z przykładową wizualizacją BOK UMG w Rawiczu, wraz opracowaniem opisowym zastosowanych rozwiązań, użytych materiałów i kolorów - - Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 495