Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-11-2023 11:03:00 |
Składania : | 06-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach
ZAPRASZA
Do
złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Dostawy warzyw i owoców
dla Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest
dostawa warzyw i owoców w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do
zaproszenia. Dostawy warzyw i owoców odbywać się będą sukcesywnie partiami według
zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym
wyprzedzeniem na przełomie całego roku. Dostawa i rozładunek do magazynu
żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie
Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy.
Dostawy
odbywać się będą w poniedziałki i piątki
w godzinach między 7:00 a 8:30. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady
ukryte dostarczonych warzyw i owoców oraz udziela na każdą dostarczoną partię 7
dniowej gwarancji. Dostarczone warzywa i owoce muszą być pierwszej klasy i
jakości, zdrowe, czyste pozbawione ziemi.. Muszą być pozbawione obcych zapachów
i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne
od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych
zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z
wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. W
razie dostarczenia towaru złej jakości niezgodnego z zapisami umowy zostanie on
zakwestionowany przez Zamawiającego a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany
towaru na wolny od wad w ciągu 3 godzin.. Nie określa się minimalnej ilości,
ani wartości zamówionej partii towaru.
W przypadku 2 nieterminowych
dostaw towaru z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę
towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę na dostawy ze skutkiem
natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne
roszczenia
2. Wykaz asortymentu i wielkość zapotrzebowania rocznego
zawiera załącznik nr 3, który po wypełnieniu należy złożyć razem z propozycją
cenową.
3. Wymagany termin realizacji umowy: 01-01-2024r
do 31-12-2024r.
4. Przy wyborze propozycji o realizacji zamawiający
będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%
5. Wykonawca składając propozycję cenową, składa
następujące dokumenty:
1) Formularz propozycji wg załączonego wzoru,
2) Wypełnione i podpisany zestawienie ilościowo – wartościowe,
3) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w treści druku
propozycji cenowej, że spełnia następujące warunki
a) Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
b) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji
cenowej:
1) W cenę propozycji należy wliczyć:
a) Wartość usługi/dostawy określoną w oparciu o
przedmiot zamówienia,
b) Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
2) Zamawiający w zestawieniu
ilościowo wartościowym (załącznik nr 2) dokona porównania oferowanych cen
jednostkowych brutto z ceną przeciętną publikowaną w notowaniach giełdy Warszawski
Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy SA na stronie internetowej https://www.bronisze.com.pl/pl/notowania-cen
Ofertę należy
sporządzić na dzień 04.12.2023 wpisując oferowaną cenę netto i brutto, przeciętną
cenę rynkową na dzień 04.12.2023 oraz wyliczony
współczynnik.
Współczynnik jest iloczynem
jednostkowej ceny oferowanej do ceny przeciętnej. Wyliczony współczynnik należy
podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Współczynnik ten będzie
obowiązywał przez cały okres trwania umowy i będzie służył do wyliczenia ceny
dostawy.
Cena jednostkowa dostawy dla poszczególnych
artykułów będzie każdorazowo wyliczona poprzez pomnożenie przeciętnej ceny publikowanej
na stronie https://www.bronisze.com.pl/pl/notowania-cen
przez wyliczony współczynnik.
7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w formie elektronicznej na adres: kierownikda@dps.csw.pl Termin
składania propozycji upływa 06.12.2023 o godzinie 9:00
8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Kierownik komórki
merytorycznej Piotr Bondara tel. 52 3320019 wew. 42
Prowadzący postępowanie – Kierownik działu administracyjnego Wojciech Chmieliński
52 3320019 wew. 34
9. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 28-12-2023
wybrany zleceniobiorca jest zobowiązany podpisać umowę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty