Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów prewencyjnych dla jednostki KPP Głogów

Agnieszka Chołodecka
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2023 11:25:00
Składania : 28-11-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

WARUNKI ZAMÓWIENIA:

  1. Transport : koszt pokrywa Wykonawca.

  2. Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.

  3. Fakturę prosimy wystawić na płatnika :

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

NIP: 896-000-47-80.

  1. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:

Komendy Powiatowej Policji w Głogowie, ul Obrońców Pokoju 17, 67-200 Głogów

  1. W celu ustalenia dokładnego terminu dostawy prosimy kontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za odbiór przedmiotu zamówienia pod nr tel. 47 87 143 73.

  2. Termin realizacji zamówienia: 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

  3. Prawidłowość i terminowość wydania przedmiotu zamówienia strony potwierdzą protokołem odbioru przedmiotu zamówienia (w dokumentacji należy wskazać numery fabryczne niszczarek).

  4. Termin składania ofert: do dnia 28.11.2023 r. do godziny 10.00.

  5. Osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia: Iwona Yun tel.47 871-43-73 e-mail:iwona.yun@wr.policja.gov.pl

  6. Pozostałe warunki określone zostały w załączonym wzorze umowy.

  7. W załączeniu protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz wzór oświadczenia.

  8. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

  1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 13, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku niezłożenia oświadczenia do postępowania Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przesłanie oświadczenia na skrzynkę e-mail.

  2. W przypadku braku złożenia oświadczenia do składanej oferty lub niedostarczenia oświadczenia w wiadomości e-mail oferta nie będzie rozpatrywana.

Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OŚWIADCZENIE - Rosja.pdf pdf 53.4 2023-11-24 11:25:00 Postępowanie
projekt umowy_materiały prewencyjne.pdf pdf 130.1 2023-11-24 11:25:00 Postępowanie
prot.odbioru.pdf pdf 80 2023-11-24 11:25:00 Postępowanie
załącznik 1a logo UM Głogów.png png 96.58 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
formularz ofertowy.odt odt 49.45 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 gwiazda policji Głogów.jpg jpg 8.58 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 opaska samozaciskowa granat.jpg jpg 1.55 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 3 opaska samozaciskowa srebrna.jpg jpg 1.77 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 4 smycz.jpg jpg 4.5 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 5 długopis.jpg jpg 5.35 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 6 zawieszka kółko.jpg jpg 2.7 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 7 piłeczka.png png 31.11 2023-11-24 11:25:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały prewencyjne Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów prewencyjnych ujętych w załączniku. Przy wycenie należy podać wartość za całość asortymentu.

załącznik 1a logo UM [...].png

formularz ofertowy.o [...].odt

załącznik nr 1 gwiaz [...].jpg

załącznik nr 2 opask [...].jpg

załącznik nr 3 opask [...].jpg

załącznik nr 4 smycz [...].jpg

załącznik nr 5 długo [...].jpg

załącznik nr 6 zawie [...].jpg

załącznik nr 7 piłec [...].png

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 174