Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2023 11:25:00 |
Składania : | 28-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
WARUNKI ZAMÓWIENIA:
Transport : koszt pokrywa Wykonawca.
Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.
Fakturę prosimy wystawić na płatnika :
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
NIP: 896-000-47-80.
Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:
Komendy Powiatowej Policji w Głogowie, ul Obrońców Pokoju 17, 67-200 Głogów
W celu ustalenia dokładnego terminu dostawy prosimy kontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za odbiór przedmiotu zamówienia pod nr tel. 47 87 143 73.
Termin realizacji zamówienia: 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Prawidłowość i terminowość wydania przedmiotu zamówienia strony potwierdzą protokołem odbioru przedmiotu zamówienia (w dokumentacji należy wskazać numery fabryczne niszczarek).
Termin składania ofert: do dnia 28.11.2023 r. do godziny 10.00.
Osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia: Iwona Yun tel.47 871-43-73 e-mail:iwona.yun@wr.policja.gov.pl
Pozostałe warunki określone zostały w załączonym wzorze umowy.
W załączeniu protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz wzór oświadczenia.
W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 13, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku niezłożenia oświadczenia do postępowania Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przesłanie oświadczenia na skrzynkę e-mail.
W przypadku braku złożenia oświadczenia do składanej oferty lub niedostarczenia oświadczenia w wiadomości e-mail oferta nie będzie rozpatrywana.
Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Komunikaty