Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2023 12:46:00 |
Składania : | 08-11-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 08-11-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-20 14:47 | Aleskandra Richter |
W
dniu
20.11.2023
Sieć
Badawcza
Łukasiewicz
-Instytut
Metali
Nieżelaznych
informuje,
,
że
w
postępowaniu
na
:”
ZP/G/S/62/23
Usługa
24
h.
fiz.
ochrony
osób
i
mienia
oraz
dozoru
w
Łukasiewicz-
IMN
w
Gliwicach
od
01.12.2023
r.
do
30.11.2025
r;
oraz
w
Łukasiewicz
–
IMN
O.
w
Skawinie
od
28.12.2023
do
30.11.2025.”podzielonym
na
2
części,
gdzie:
1. część I dotyczyła Gliwic: „Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia oraz dozoru obszaru zlokalizowanego przy ul. Sowińskiego 5 w Gliwicach w okresie od 01 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2025 r. 2. Część 2 dotyczyła Skawiny: Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 19 w okresie od 28 grudnia 2023 do 30 listopada 2025” prowadzonym w trybie podstawowym, bez możliwości negocjacji zgodnie z art. 275 pkt.1 : w części 1 została wybrana oferta : Przedsiębiorstwo Usługowe TOMBOR Celina Toman, Jerzy Toman Sp.j. Wybrana oferta uzyskała w ocenianych kryteriach- Cena 80 punktów, doświadczenie osób kierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia - 20 punktów Suma= 100 punktów; w części 2 została wybrana oferta: Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, NIP 6750004910 Wybrana oferta uzyskała w ocenianych kryteriach- Cena 80 punktów, czas dojazdu grupy interwencyjnej - 20 punktów Suma= 100 punktów Nawiązując do art. 308 ust. 2 ustawy o Zamówieniach publicznych, zostaną udzielone zamówienia na obydwie części. Żaden z kontrahentów nie został wykluczony z postępowania, nie odrzucono żadnej oferty .W załączniku streszczenie i porównanie ofert. Info z wyb.ofert Gli [...].pdf Info z wyb.ofert Gli [...].pdf Info z wyb.ofert Ska [...].pdf Info z wyb.ofert Ska [...].pdf Info z wyb.ofert Ska [...].pdf Info z wyb.ofert Ska [...].pdf streszczenie i porow [...].pdf |
2023-11-08 11:54 | Aleskandra Richter |
W
dniu
08.11.2023
Sieć
Badawcza
Łukasiewicz
-Instytut
Metali
Nieżelaznych
informuje,
że
w
postępowaniu
na
:”
ZP/G/S/62/23
Usługa
24
h.
fiz.
ochrony
osób
i
mienia
oraz
dozoru
w
Łukasiewicz-
IMN
w
Gliwicach
od
01.12.2023
r.
do
30.11.2025
r;
oraz
w
Łukasiewicz
–
IMN
O.
w
Skawinie
od
28.12.2023
do
30.11.2025.”podzielonym
na
2
części,
gdzie
: 1. część I dotyczyła Gliwic: „Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia oraz dozoru obszaru zlokalizowanego przy ul. Sowińskiego 5 w Gliwicach w okresie od 01 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2025 r. 2. Część 2 dotyczyła Skawiny: Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 19 w okresie od 28 grudnia 2023 do 30 listopada 2025” prowadzonym w trybie podstawowym, bez możliwości negocjacji zgodnie z art. 275 pkt.1 wpłynęło 6 ofert. Oferty złożyły następujące firmy: 1. Przedsiębiorstwo Usługowe TOMBOR Celina Toman, Jerzy Toman Sp.j. ul. Zbożowa 38, 40-657 Katowice, NIP 6340253861, część 1: Gliwice: cena : 1684316,74 Brutto, doświadczenie : 9 usług; część 2: Skawina: cena:755844,25, czas dojazdu : do 5 minut. 2. Impel Facility Services Sp. z o.o. – lider Konsorcjum, ul. Antoniego Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław NIP 9542250979 Impel Saferty Sp. z o.o.- partner konsorcjum NIP 8992786975 Impel Defender Sp. z o.o.-partner Konsorcjum NIP 8992786834 część 1: Gliwice: cena : 1844201,70 Brutto, doświadczenie : 5 usług; 3. ERA Sp. z o.o. ul. Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów,. NIP 6272405145, część 1: Gliwice: cena : 1877176,80 Brutto, doświadczenie : 8 usług; ERA Sp. z o.o. ul. Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów,. NIP 6272405145-lider Konsorcjum, NOVIA Sp. z o.o. ul. Paderewskiego 34, 41-500 Chorzów, NIP 6272477191- partner Kosorcjum część 2: Skawina: cena: 824632,93, czas dojazdu : do 5 minut. 4. Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, ul. Torowa33, 32-050 Skawina. NIP 6750004910, część 2: Skawina: cena: 600394,29, czas dojazdu : do 4 minut. 5. OCHRONA MIENIA SP. ZO.O.ul. Górników 13, 30-819 Kraków. NIP 6793069922, część 2: Skawina: cena: 610993,15, czas dojazdu : poniżej 5 minut. 6. OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. ZO.O. ul. Górników 13, 30-819 Kraków. NIP 6793170609, część 2: Skawina: cena: 600602,11, czas dojazdu : poniżej 5 minut. |
2023-11-08 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę: część I Gliwice: 1 635244,13; część II Skawina: 497945,18 |
2023-11-02 14:58 | Aleskandra Richter |
W
dniu
02.11.2023
Wykonawca
zadał
pytanie.
Proszę
o
informację
w
jakim
celu
Zamawiający
opublikował
poprawiony
załącznik
nr
1
-
dodając
"Ilość
Wykonanych
usług……………………………………….",
który
został
usunięty
ze
specyfikacji.
Prosimy
o
sprostowanie
lub
o
informację
czy
Wykonawca
ma
wykazać
w
tym
miejscu
5
usług
na
spełnienie
warunku
udziału? Odpowiedź: Wykonawca ma spełnić warunek udziału jakim jest wykazanie się ilością usług, natomiast jako kryterium oceny ofert została dołożona tabelka a w Formularzu ofertowym, oraz zapis w SWZ w punkcie XVII opis kryteriów oceny ofert jako doświadczenie osób wykonujących usługę, którego Zamawiający może wymagać zgodnie z art. 242 ust.2 pkt 5 |
2023-11-02 12:37 | Aleskandra Richter |
W
dniu
02.11.2023
Wykonawca
zadał
pytanie”
Czy
Zamawiający
będzie
oceniał
kryterium
doświadczenie
na
podstawie
deklaracji
wykonawcy
w
formularzu
ofertowym?
Czy
też
żąda
przedstawienia
wykazu
usług
wraz
z
ofertą?” Odpowiedź: Zamawiający wymaga w poprawionym formularzu ofertowym, podanie ilości wykonanych usług oraz podanie osób wraz z wyliczeniem na podstawie wiedzy Wykonawcy, punktów za osobę- w zależności od długości okresu zatrudnienia osób skierowanych do realizacji zadania. Natomiast Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jest dokumentem, którego Zamawiający zażąda. Wykonawca może złożyć sam od siebie wykaz wraz z potwierdzeniem, że, ale nie musi. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy_ poprawiony_02.11.2023 |
2023-11-02 11:53 | Aleskandra Richter |
W
dniu
31.10.2023
Wykonawcy
zadali
następujące
pytania:
1. Prosimy o wykreślenie z SWZ rozdz. XVII - kryteria oceny ofert - kryterium "doświadczenie" . Za niedopuszczalne w świetle Ustawy Pzp jest stosowanie przy wyborze najkorzystniejszej oferty takich kryteriów oceny ofert, jak doświadczenie wykonawcy. Doświadczenie wykonawcy ma charakter podmiotowy i nie dotyczy jakichkolwiek aspektów lub etapów cyklu życia robót budowlanych, dostaw lub usług, które mają być zrealizowane w ramach danego zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający doprecyzował w SWZ kryterium oceny ofert w postaci doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji usługi , zgodnie z art. 242 ust.2 pkt 5. Dołączając SWZ po zmianie 02.11.2023 2. Zgodnie z ustawą pzp, art. 241 ust. 3 „Kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości Wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej”. Kryteria jakościowe powinny się odnosić m. in. do organizacji , kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć one wpływ na jakość wykonania zamówienia (art. 242 ust. 2 pkt 5). W związku z powyższym wnioskujemy o zmianę kryterium Doświadczenie (Wykonawcy) na posiadanie certyfikatu ISO 9001. Jeśli Zamawiający nie wyraża zgody prosimy o wyjaśnienie: a) związku kryterium oceny ofert: doświadczenie wykonawcy z przedmiotem zamówienia tj. proszę o wyjaśnienie w jaki sposób doświadczenie wykonawcy z innych zamówień bezpośrednio dotyczy usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w jakich aspektach oraz w odniesieniu do jakich elementów zamówienia, w tym w szczególności elementów jakościowych, związek ten został określony; b) dlaczego doświadczenie wykonawcy uznawane w pzp za cechę typową właściwości wykonawcy dotycząc w niniejszym postępowaniu przedmiotu zamówienia nie narusza zakazu, o którym mowa w art. 241 ust. 3 pzp. Odpowiedź: Zamawiający doprecyzował kryterium oceny ofert w postaci doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji usługi , zgodnie z art. 242 ust.2 pkt 5 oraz dołączył SWZ, OPZ, Formulrz ofertowy oraz załącznik nr 9 z adnotacją po zmianie 02.11.2023 3. Wnosimy o modyfikacje załącznika nr 9 do SWZ - Wykaz osób i potwierdzenie, że będzie on wymagany od wybranego wykonawcy przed podpisaniem umowy. W wykazie osób Zamawiający odnosi się do pkt. SWZ, które nie dot. osób np. "Opis potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt VI.4)b)I SWZ". Pragniemy przy tym zauważyć, że Zamawiający w warunkach udziału w postępowaniu nie postawił warunków dot. personelu wykonawcy. Odp. Zamawiający błędnie odwołał się w załączniku nr 9 do treści SWZ. Wymagania odnośnie personelu znajdują się w treści Umowy w § 8 ,która stanowi integralny. załącznik do SWZ. Zamawiający dodaje poprawiony załącznik nr 9.do SWZ. W związku ze zmianą zapisów w SWZ oraz w załącznikach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia: 08.11.2023, oraz dołącza zmienione załączniki, zwracając się z ogromną prośbą do Wykonawców, aby zaznajomili się i pobrali właściwe dokumenty w celu złożenia oferty. UWAGA! Termin składania dokumentów dla części dotyczącej Skawiny również został przesunięty z 06 na 08 Listopada. (SWZ po zmianie 02.11.2023) 9 Zał. nr 9 do SWZ - [...].docx |
2023-10-27 13:12 | Aleskandra Richter |
W
dniu
27
.10
.2023
jeden
z
Wykonawców
zwrócił
się
z
następującymi
pytaniami: 1. dot. części 1 - Proszę o udzielenie konkretnej informacji , jaką ilością usług należy się wykazać aby uzyskać w kryterium oceny ofert maksymalną liczbę punktów. Odpowiedź: 4 usł= 2 pkt; 5 usł= 5 pkt, 6 usł=8 pkt; 7 usł=11pkt; 8 usł=14pkt; 9 usł=17pkt; 10 usł=20pkt. 2. dot. części 1 - Czy wymagane w celu spełnienia zdolności technicznej i zawodowej 5 usług zostanie wliczone do ilości usług potrzebnych do uzyskania maksymalnej ilości punktów w kryterium oceny ofert. Odpowiedź: wymagane minimum 5 usług stanowi warunek udziału i oczywiście będzie wliczone do ilości usług potrzebnych do uzyskania maksymalnej liczby punktów. 3. Proszę o potwierdzenie , że Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium dla żadnej z części. Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga wadium dla żadnej z części. Zapis o Wadium został usunięty z obydwóch SWZ. Do pobrania : SWZ_Po zmianach_27.10.2023 4. Czy pierwsza waloryzacja w związku ze wzrostem płacy minimalnej nastąpi od 01.01.2024 r.?, Odpowiedź: Nie, pierwsza waloryzacja nastąpi z dniem 01.07.2024. Wykonawca składając ofertę powinien uwzględnić zmiany które zaczną obowiązywać od dnia 01.01.2024r. 5. Czy waloryzacja wynagrodzenia związana ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia nastąpi z dniem 01.01.2024 r. czy dopiero od 01.07.2024 r. Odpowiedź: Waloryzacja od 01.07.2024. 6. dot. części 2 - Kto zapewnia sprzęt i środki do utrzymania w czystości w sezonie jesienno-zimowym schodów, korytarzy, placu i chodnika Odpowiedź: Sprzęt do utrzymania w czystości w sezonie jesienno-zimowym schodów, korytarzy, placu i chodnika zapewnia Zamawiający. Zamawiający nie wymaga stosowania żadnych środków czystości do wykonywania określonych w OPZ zadań. Zamawiający dodał również Umowę po poprawce, ponieważ zauważył błąd w zapisach Umowy w akapicie dot. kontynuacji ubezpieczenia ( powinno być 5 milionów) |
Komunikaty