Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MT.245.4.2023.PW Dostawa samochodu operacyjnego do KM PSP w Płocku

Paweł Włochowski
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Oddział: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
Termin:
Zamieszczenia : 23-10-2023 14:02:00
Składania : 31-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-10-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku, ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock, NIP: 774-24-23-432,

REGON: 610946363 zaprasza do składania ofert na dostawę wyprodukowanego w 2023 r. samochodu osobowego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny do dnia 31 października 2023 roku do godz. 10:00.


Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego lub stosownych załączników do zapytania (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców ubiegających się o zamówienie zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Ocenie będą podlegać tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wszystkie wymogi formalne określone w Zapytaniu ofertowym oraz w

Opisie przedmiotu zamówienia. Umowa zostanie podpisana z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza, tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów wg. następujących kryteriów: 1) Cena brutto – 100 pkt, Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według wzoru: Liczba punktów = (cena oferty najtańszej/cena oferty badanej) x 100, Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt.

Termin dostawy przedmiotu zamówienia maksymalnie do 08.12.2023 r.

Oferent przedstawi przed podpisaniem umowy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej i stosownego pełnomocnictwa do zawarcia umowy w przypadku osób podpisujących kontrakt niewymienionych w dokumencie rejestrowym.

Postępowanie prowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Załączniki: Nr 1 — Opis przedmiotu zamówienia Nr 2 — Wytyczne dot. Oznakowania sprzętu transportowego i innego sprzętu mającego zastosowanie w gospodarce transportowej jednostek PSP Nr 3 — Wzór umowy Nr 4 – Regulamin zakupów KM PSP w Płocku Nr 5 – Formularz ofertowy


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 24 366 78 25  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 OPZ.docx docx 28.87 2023-10-23 14:02:00 Postępowanie
zał. nr 2_Oznakowanie_sprzętu_transportowego_26_02_2021_bp.pdf pdf 1137.57 2023-10-23 14:02:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Umowa.docx docx 42.35 2023-10-23 14:02:00 Postępowanie
zał. nr 4 Regulamin zakupów KM PSP Płock.pdf pdf 56.44 2023-10-23 14:02:00 Postępowanie
zał. 5 Formularz ofertowy.docx docx 33.2 2023-10-23 14:02:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-02 15:06 Paweł Włochowski W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dot. "zakup wyprodukowanego w 2023 r. samochodu osobowego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku" złożono następujące oferty:

1) PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "AUTOSERVIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Płocka 91, 06-500 Mława
Oferowany przedmiot zamówienia:
Suzki Vitara 1.4 2WD
Cena brutto: 102 990 zł.
Przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w Zapytaniu ofertowym.

2) BUDMAT AUTO SP. Z O.O.,
09-400 PŁOCK, UL. BIELSKA 67
Oferowany przedmiot zamówienia:
Suzki Vitara
Cena brutto: 105 870 zł.
Przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w Zapytaniu ofertowym.

3) Voyager Group Sp. z o.o.
ul. Świętego Michała 20, 61-023 Poznań
Oferowany przedmiot zamówienia:
Mazda CX-30
Cena brutto: 156 582 zł.
Przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w Zapytaniu ofertowym.

Oferta złożona przez firmę PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "AUTOSERVIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jest najtańszą ofertą spełniającą jednocześnie minimalne wymagania określone w Zapytaniu ofertowym.
2023-10-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-10-26 09:25 Paweł Włochowski W dniu 26.10.2023 r. do zamawiającego wpłynęło następujące pytanie:
"Czy Zamawiający dopuści pojazd z halogenowymi światłami do jazdy dziennej?"

Zamawiający dopuszcza pojazd z halogenowymi światłami do jazdy dziennej i tym samym modyfikuje się zapisy OPZ w tym zakresie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa samochodu osobowego na potrzeby KM PSP w Płocku - 1 szt. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
Wyszogrodzka 1A
09-402 , Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

zał. 5 Formularz ofe [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 8 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 285