Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 05-10-2023 14:25:00 |
Placing offers : | 17-10-2023 12:00:00 |
Offers opening : | 17-10-2023 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
Zamawiający, „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. działając w oparciu o
Regulamin udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. dla
zamówień, do których nie ma zastosowania ustawa Pzp, zaprasza do złożenia
oferty, w postępowaniu prowadzonym w trybie postępowania uproszczonego.
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja
usługi pn.: „Likwidacja oblodzeń powstałych w wyniku awarii sieci wodociągowej
i kanalizacyjnej na terenie miasta Kielce oraz gmin: Masłów, Zagnańsk i Nowiny
w sezonie zimowym 2023/2024” w zakresie określonym w Opisie
Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
2. Ofertę należy złożyć do dnia 17.10.2023 do
godz. 12:00 poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS dostępną na stronie
internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. – www.wod-kiel.com.pl w zakładce
Przetargi.
3. Instrukcja działania platformy zakupowej
OPEN NEXUS umieszczona jest na naszej stronie internetowej w zakładce Przetargi
w pozycji Platforma zakupowa.
4. Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w
niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z
załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do
Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane
dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich
załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania
umowy do dnia 30.04.2024r.
6. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż do
dnia 17.10.2023r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest
dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. 17.10.2023r.
7. Do wypełnionego i podpisanego
Formularza ofertowego sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr
2 należy dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania – Załącznik nr 3,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu – Załącznik nr 4,
3) Oświadczenie podmiotu trzeciego, na którego
zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 5 (jeżeli taka sytuacja
występuje),
4) Oświadczenie podmiotu trzeciego
z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a (jeżeli taka sytuacja
występuje)
5) W przypadku, kiedy ofertę podpisuje
pełnomocnik do oferty należy załączyć Pełnomocnictwo (Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie dostarczyć oryginał
pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie),
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli taka sytuacja
występuje).
8. Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami (w formie
dokumentowej tj. skanu podpisanego oryginalnego dokumentu złożonego za
pośrednictwem poczty na platormazakupowa.pl) musi być wypełniona i podpisana
przez Wykonawcę tj. osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy.
9. Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w
niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z
załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do
Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane
dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich
załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1
i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 4.05.2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WOodociągi Kielckie”
informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawiera załączona do SIWZ
„Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych” (Załącznik nr 9).
11. Wszelkie zapytania należy składać wyłącznie poprzez
platformazakupowa.pl Open Nexus zakładka „Wiadomości”.
12. W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem
przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.
Do Zaproszenia
załączono:
1.
Opis
przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1;
2.
Formularz
oferty – Załącznik nr 2;
3.
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3;
4.
Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4;
5.
Oświadczenie
podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5;
6.
Wzór
zobowiązania podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5a
7.
Oświadczenie
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w § 53 ust. 2
Regulaminu – Załącznik nr 6;
8.
Oświadczenie
o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 7;
9.
Wzór
umowy – Załącznik nr 8;
10.
Klauzula
informacyjna RODO – Załącznik nr 9.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-18 13:41 | Aneta Bętkowska | Informacja z otwarcia ofert i unieważnienia postępowania |
Announcements