Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-53/2023 Postępowanie uproszczone - Likwidacja oblodzeń powstałych w wyniku awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Kielce oraz gmin: Masłów, Zagnańsk i Nowiny w sezonie zimowym 2023/2024

Termin:
Zamieszczenia : 05-10-2023 14:25:00
Składania : 17-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 17-10-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Zamawiający, „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. dla zamówień, do których nie ma zastosowania ustawa Pzp, zaprasza do złożenia oferty, w postępowaniu prowadzonym w trybie postępowania uproszczonego.

1.  Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Likwidacja oblodzeń powstałych w wyniku awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Kielce oraz gmin: Masłów, Zagnańsk i Nowiny w sezonie zimowym 2023/2024” w zakresie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

2.   Ofertę należy złożyć do dnia 17.10.2023 do godz. 12:00 poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS dostępną na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. – www.wod-kiel.com.pl w zakładce Przetargi.

3.   Instrukcja działania platformy zakupowej OPEN NEXUS umieszczona jest na naszej stronie internetowej w zakładce Przetargi w pozycji Platforma zakupowa.

4.    Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

5.    Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2024r.

6.    Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż do dnia 17.10.2023r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. 17.10.2023r.

7.   Do wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 należy dołączyć:

1)    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3,

2)    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4,

3)    Oświadczenie podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 5 (jeżeli taka sytuacja występuje),

4)    Oświadczenie podmiotu trzeciego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a (jeżeli taka sytuacja występuje)

5)   W przypadku, kiedy ofertę podpisuje pełnomocnik do oferty należy załączyć Pełnomocnictwo (Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie dostarczyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie),

6)  Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli taka sytuacja występuje).

8.  Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami (w formie dokumentowej tj. skanu podpisanego oryginalnego dokumentu złożonego za pośrednictwem poczty na platormazakupowa.pl) musi być wypełniona i podpisana przez Wykonawcę tj. osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

9.    Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

10.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WOodociągi Kielckie” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawiera załączona do SIWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych” (Załącznik nr 9).

11.  Wszelkie zapytania należy składać wyłącznie poprzez platformazakupowa.pl Open Nexus zakładka „Wiadomości”.

12.  W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.

 

Do Zaproszenia załączono:

1.      Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1;

2.      Formularz oferty – Załącznik nr 2;

3.      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3;

4.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4;

5.      Oświadczenie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5;

6.      Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5a

7.      Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w § 53 ust. 2 Regulaminu – Załącznik nr 6;

8.      Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 7;

9.      Wzór umowy – Załącznik nr 8;

10.   Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 9.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki od 1-9.zip zip 7749.55 2023-10-05 14:25:00 Postępowanie
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 2488.3 2023-10-05 14:25:00 Postępowanie
skan_2023101811401400.pdf pdf 226.92 2023-10-18 13:41:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-18 13:41 Aneta Bętkowska Informacja z otwarcia ofert i unieważnienia postępowania

skan_202310181140140 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Likwidacja oblodzeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zaproszeniu do złożenia oferty 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - rzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 232