-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 826330
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PCD.WTIT.2262.312.2023 Wykonanie renowacji mebli tapicerowanych do siedzenia, polegającej na wymianie poszyć i częściowo gąbek w: Bramie Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Mleczek
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Administracji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-02 15:14:00
-
Składania2023-10-09 14:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.312.2023
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w
Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1.
Przedmiot
zamówienia:
Zakres prac,
ilości mebli wraz z fotografiami mebli znajdują się w załączniku nr.1
Zleceniobiorca zobowiązuje się do
wykonania zlecenia zgodnie ze sztuką: wykonanie nowych poszyć tapicerskich, z
materiałów plamoodpornych, wymiana pozrywanych gąbek tapicerskich, wykonanie
nowych poduszek.
2.
Termin
realizacji zamówienia: : od momentu podpisania umowy do 10.11.2023 r.
Ewentualne przesunięcia terminów wykonania do uzgodnienia z Zamawiającym przed
podpisaniem umowy.
3.
Kryteria
oceny ofert z opisem: cena=100%
4.
Ofertę
należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Do oferty należy dołączyć wypełniony
formularz ofertowy!
5. Zamawiający dokona wyboru gatunku i kolorystyki materiałów
przed podpisaniem umowy.
6. Ze względu na dużą ilość mebli i ich bieżące używanie, Zamawiający
wymaga odbioru mebli partiami.
7. Zamawiający zaleca wizję lokalną na obiekcie, po uprzednim telefonicznym
umówieniu.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami:
1) Krzysztof Borowicki tel. nr 796 280 222,
9. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania
bez podania przyczyny.
10. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy
na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem złączonym do zapytania (jeśli
dotyczy [1]*).
11. Integralną częścią dokumentacji niniejszego
postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do
postepowania.
12.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1]
jeśli dotyczy
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-10
13:56:44
|
Katarzyna Mleczek | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo, Zamawiający informuję, iż postępowanie zostaje unieważnione. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2023-10-10
11:13:13
|
Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuję, iż postępowanie zostaje unieważnione. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?