Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2023 11:27:00 |
Składania : | 28-09-2023 11:25:00 |
Otwarcia : | 28-09-2023 11:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zapytania jest usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników z Komisariatu Policji w Sobótce, ul. Ogrodowa 8, 55-050 Sobótka
Rodzaje odbieranych odpadów:
1) odpady zmieszane 240l
2) metale i tworzywa sztuczne 120l
3) papier 120l
4) szkło 120l
5) bio 120l
Bardzo proszę o wypełnienie, opieczętowanie i podpisanie załączonych do zapytania ofertowego:
1) tabeli Z1 i Z2
2) oświadczeń nr 1 i nr 2
Uprzejmie proszę o przesłanie oferty w wartości brutto za 3 lata obowiązywania umowy.
Umowa zawarta będzie od dnia 31.10.2023 r.
Umowa do wglądu, konsultacji.
Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne zezwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych potrzebne do prowadzenia działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Wykonawca jest zobowiązany prze cały okres obowiązywania umowy do posiadania aktualnego zezwolenia (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12. 2012 r. oraz Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 871 36 12.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty