Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.23.2023 Dostawa wraz z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój

Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2023 14:08:00
Składania : 15-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-09-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 

Dostawa wraz  z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Główny kod CPV:

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

 

Dodatkowe kody:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

42959000-3 Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

39711361-7 Kuchenki elektryczne

98300000-6 Różne usługi

 

         Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,

3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,

5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,

6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.

 

Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu  Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na  Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.

 

Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.

 

Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

 

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

 

Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania  w warunkach magazynowych.

 

Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem,  spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania i homologacje związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.

Główne etapy realizacji niniejszego zamówienia:

-       dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę;

-       demontaż istniejących urządzeń i zastąpienie nowymi zgodnie z niniejszym przedmiotem zamówienia;

-       sprawdzenie i odbiór dostawy przez Zamawiającego;

-       dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne  -  jeśli dotyczy);

-       montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy);

-       wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń;

-       sprawdzenie i odbiór montażu urządzeń, wyposażenia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego;

-       szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym.

 

Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu rzeczowo - cenowy – załączniku nr 1a do SWZ.

 

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

 

UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Jeden (1) miesiąc (tj. 30 dni) od dnia podpisania umowy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 136.52 2023-09-07 14:08:00 Postępowanie
SWZ Ondraszek-sig.pdf pdf 1693.17 2023-09-07 14:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.09 2023-09-07 14:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.09 2023-09-07 14:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.doc doc 145.5 2023-09-07 14:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 130.36 2023-09-07 14:08:00 Kryterium
Załącznik nr 1a do SWZ - Formularz rzeczowo - cenowy.xlsx xlsx 13.91 2023-09-07 14:08:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.95 2023-09-07 14:08:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 171.5 2023-09-15 11:55:41 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty ONDRASZEK wyposażenie PŻ-sig.pdf pdf 945.51 2023-10-05 18:44:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-05 18:44 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY cdn

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-10-05 18:39 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
2023-09-15 11:55 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-09-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 59.187,11 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 1a do S [...].xlsx

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 443