Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-09-2023 09:44:00 |
Składania : | 11-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-09-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Składając ofertę należy wypełnić i załączyć OFERTĘ CENOWĄ, w której znajduje się opis przedmiotu zamówienia! W przypadku braku załącznika, oferta zostanie odrzucona.
1. Zamawiający: KWP z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu z wniesieniem leżą po stronie Wykonawcy.
3. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
4. Termin realizacji zamówienia: 15 dni roboczych od dnia zatwierdzenia projektu.
5. Warunki płatności - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT
6. Negocjacje w postępowaniu zostaną przeprowadzone w przypadku, gdy wartość najniższej oferty spełniającej wszystkie kryteria przekroczy środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego postępowania.
7. Zamawiający może unieważnić zapytanie gdy oferowane ceny zakupu przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
8. Osoba zamieszczająca postepowanie Magdalena Hernik-Grabowska tel. 47 701 2059,
Osoby do kontaktów merytorycznych: Agnieszka Guzy tel. 47 701 3050, Edyta Sułkowska tel. 47 701 3069
9. Adres dostawy: KWP zs. w Radomiu, 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 2059
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty