Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-08-2023 15:12:00 |
Składania : | 11-09-2023 18:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Rozbudowa
macierzy IBM v5030e
Swadzim 30.08.2023
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 379 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem
niniejszego zapytania ofertowego jest wybór Dostawcy na zakup dodatkowej klatki dla obecnie
istniejącej macierzy IBM V5030E wraz z wyposażeniem klatki w 8 dysków 3,84TB
SSD oraz uwzględnienie 3 letniej gwarancji onsite 24/7 dla tej macierzy i na
sprzęt.
W związku z powyższym, poszukujemy Dostawcy, który
zobowiąże się do spełnienia wszelkich oczekiwań opisanych w niniejszym
zapytaniu ofertowym. Przyjęta oferta powinna obejmować dostarczenie powyższych
komponentów oraz zapewnienie kompleksowego wsparcia IT w kwestiach konfiguracji.
W celu zagwarantowania pełnej funkcjonalności oraz
niezawodności procesu, Dostawca winien dostarczyć dokumentację techniczną.
Dodatkowo, oczekujemy, że Dostawca zapewni również wsparcie techniczne.
Niniejszym
zachęcamy do przedstawienia swoich kompleksowych ofert, uwzględniających
wszystkie wymagania.
2. Zamawiający:
„ITM Polska”
sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3.
„ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest
spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów
Intermarche i Bricomarche. W niniejszym postępowaniu reprezentuje ona interesy
spółki OSTREWKA sp. z o.o."
4.
Niniejszy
dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w
postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz
rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w
całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody
Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3.
Zastrzeżenia
1.
Postępowanie prowadzone jest z
zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych.
3.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.
4.
Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.
5.
Odpowiedź
oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej
odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego
nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.
6.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” o zawarciu
umowy w trybie ofertowym.
7.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.
9.
Ostatecznie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć
do postępowania na Platformie
Zakupowej Open Nexus.
Przedstawiona oferta musi zawierać wszystkie
elementy wyszczególnione w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez
konieczności składania kontroferty. Do przyjęcia oferty nie mają zastosowania
ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty, co oznacza
konieczność potwierdzenia Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej.
1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy.
2.
Oferent zobowiązuje się do
dostarczenia produktów/usług oraz zapewnienia wsparcia technicznego.
1.
Ofertę
prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze
wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące
prawodawstwie polskim.
2. Oferent
jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie
odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia,
uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do
pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wymagane załączniki do oferty: Kwestionariusz
Dostawcy (Załącznik nr 1), aktualne dokumenty rejestracyjne firmy: bieżący
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, oraz oświadczenie zgodne z punktem
4.2. zapytania.
6.
Założenia wobec realizacji oferty
- zakup dodatkowej klatki dla macierzy
IBM V5030E
- wyposażenie klatki w 8 dysków 3,84TB
SSD
- gwarancja dla macierzy IBM V3050E -
3lata onsite 24/7
- OPCJA: usługa wsparcia IT podczas
konfiguracji (online)
7. Wymagania wobec zakresu oferty
1.
Oferta powinna być zatytułowana „Rozbudowa macierzy IBM v5030e”.
2.
Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne
wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą
od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami.
3.
Informacje związane z postępowaniem Oferent
przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola
oraz obligatoryjnie przygotowując ofertę.
4.
Warunki
płatności
a.
termin
płatności – minimum 30 dni (preferowane 45 dni) od daty
dostarczenia oraz poprawnie wystawionej faktury VAT
10.
Termin ważności oferty - minimum 90 dni
od akceptacji ostatecznej oferty.
1.
Cena (waga: 85%)
oceniana będzie
całkowita kosztorysowa cena oferty dostawcy obejmująca
koszt zakupu i gwarancji
2.
Wsparcie techniczne (waga: 10%):
Dostawca powinien
zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne
3.
Czas dostawy (waga: 5%):
Oceniana będzie
gotowość dostawcy do dostarczenia komponentów
10.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
07.09.2023 godz. 13:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego |
04.09.2023 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
05.09.2023 |
4. |
Termin ostatecznej oceny ofert |
15.09.2023 |
11. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1.
Oferent jest zobowiązany do przekazania
oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”
b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.
12.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia
13. Załączniki
1.
Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy
Komunikaty