-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 811539
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GKV.222.27.2023 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działki nr 185/5 położonej w obrębie ewidencyjnym Lutomia Dolna (021907_2.0013), gmina Świdnica, powiat świdnicki
Wystawiający
-
UżytkownikBenadeta Gałczyńska
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-08-30 10:56:00
-
Składania2023-09-06 14:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-06 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zaprasza się do złożenia oferty na wykonanie czynności klasyfikacyjnych dla działki nr 185/5 położonej w obrębie ewidencyjnym Lutomia Dolna (021907_2.0013), gmina Świdnica, powiat świdnicki, woj. dolnośląskie oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji.
Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):
- przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
- w ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności:
- analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
- przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron postępowania, zgodnie z § 6 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz poinformowaniu Zamawiającego minimum 7 dni wcześniej o terminie wykonywania czynności klasyfikacyjnych (odkrywek glebowych) w terenie, badaniem należy objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego,
- sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych, w taki sposób aby jak najwierniej utrwalić obraz profilu glebowego wraz z przyłożona łatą mierniczą oraz terenu wokół, które będą obrazować sposób użytkowania gruntów objętych czynnościami klasyfikacyjnymi; zdjęcia wykonane mają być w technologii kolorowej, w taki sposób aby na profilu uniknąć ostrych cieni i plam słońca,,
- sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji wersji papierowej, na opisie odkrywek należy wpisać pozycję tabeli klas gruntów,
- dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych w ramach użytku gruntowego zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych,
- rezultat wykonanych prac i opracowaną dokumentację należy skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- numerację nowych i zmienionych konturów należy uzgodnić z PZGiK w Świdnicy,
- oryginały dokumentów powstałych w toku prac klasyfikatora, opisy odkrywek gleboznawczych, projekt ustalenia klasyfikacji, w tym protokoły z czynności klasyfikacyjnych, należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej,
- w przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć zamawiającemu opatrzone klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3 g pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2021 r. poz. 1990 ze zm.) 4 egz. mapy klasyfikacji, sporządzone na kopii mapy ewidencyjnej;
- Czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Lutomia Dolna (021907_2.0013) w gminie Świdnica, dla działki oznaczonej nr 185/5 o powierzchni 0.63 ha, sklasyfikowanej w ewidencji gruntów i budynków jako RIIIb (0.61 ha) i RIVa (0.02 ha). Według informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków dane ewidencyjne działki spełniają standardy techniczne. Zgodnie z wnioskiem właściciela „gleba przesuszona w okresie letnim (w okresie suszy). Gleba Grząska po długotrwałych opadach”. Podstawowe dane ewidencyjne działki można przeglądać w portalu mapowym powiatu świdnickiego https://swidnicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy;
- badaniem należy objąć teren całych konturów klasyfikacyjnych; na opisie odkrywki i w protokole należy wpisać pozycję z urzędowej tabeli klas gruntów, dołączyć dokumentację fotograficzną odkrywek i terenu dookoła;
- zgłoszeń prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych w art. 12 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- materiały niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów udostępnione zostaną Wykonawcy z uwzględnieniem art. 40 a ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- wzór umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą, stanowi załącznik do rozeznania cenowego;
- okres realizacji zamówienia w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy - przewiduje się w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu
wykonania zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub
niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie
przedmiotu zamówienia w podanym terminie;
- kryterium wyboru – najniższa cena;
- płatne w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.27.2023 o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
- Administratorem
Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w
Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, zwane dalej „ADO”.
Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail:
sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
- Inspektorem
Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy
jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze
e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
- Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
- Przekazane w ofertach dane osobowe
mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w
szczególności stronom postępowania w sprawie gleboznawczej klasyfikacji
gruntów, podmiotom świadczącym usługi w zakresie
przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie
obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów
informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
- Dane
osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub
innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z
prowadzonym przez nie postępowaniem;
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu
przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z
JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
- Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w
niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
Gwarancja i rękojmia:
W przypadku, gdy w toku prowadzonego przed organem I instancji strona zgłosi zastrzeżenia, a organ i klasyfikator uzna je za zasadne – klasyfikator wprowadzi zmiany do projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w ramach rękojmi umowy a Wykonawca przekaże do zasobu geodezyjnego i kartograficznego operat techniczny uwzględniający wprowadzone przez klasyfikatora zmiany.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
- posiadanie uprawnień z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają;
- w przypadku klasyfikatorów, którzy nie wykonywali czynności na terenie powiatu świdnickiego, na potwierdzenie pkt 1 należy do oferty załączyć kopie odpowiednich dokumentów (np. dokument potwierdzający posiadanie odpowiednich kwalifikacji, na potwierdzenie doświadczenia: referencje, protokoły odbiorów prac zakończonych wydaniem decyzji o ustaleniu klasyfikacji, itp.);
- prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
- złożenie oferty na formularzu oferty udostępnionym przez Zamawiającego.
Podstawy wykluczenia z postępowania:
- Wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia podlega Wykonawca, z winy którego nastąpiło odstąpienie od umowy w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub wadliwie wykonywał inne zamówienie Zamawiającego dotyczące gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wykluczenie obowiązuje przez okres 1 roku od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia.
- Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.) tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.);
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.);
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.).
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt a-c powyżej. W przypadku Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych w pkt a-c powyżej, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu.
Informacje dodatkowe:
- Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty.
- Formularz oferty udostępniony przez Zamawiającego musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku działania poprzez pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
- Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty oraz oferty niekompletnej.
-
Spośród kompletnych ofert (zawierająca
wszystkie wymagane informacje i dokumenty) wybrana zostanie oferta
najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą
ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny oferty: ilość punktów = Cn/Cb*100,
gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert, Cb
- cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w oparciu o kryterium 100%
cena.
- Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ceny należy podawać w PLN.
- W
formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy
podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka
VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnioną przez
Zamawiającego.
- Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi jej rozwiązanie, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.
- Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, z winy których w okresie ostatniego roku nastąpiło odstąpienie od umowy w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
- Zapytania
dotyczące postępowania można kierować do Zamawiającego pisemnie za
pośrednictwem platformy zakupowej (funkcja Wyślij zapytanie) w terminie do 2 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert. Zapytania przesłane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
Osobą do kontaktów w sprawach formalnych dotyczących postępowania jest zastępca dyrektora Anna Kwiatkowska, e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Starostwa Powiatowego w Świdnicy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 06 września 2023 r. do godz.14:00. Cena oferty netto, brutto z formularza oferty musi być zgodna z ceną wpisaną do formularza elektronicznego, za pomocą którego złożono ofertę cenową.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-09-12
09:12:50
|
Benadeta Gałczyńska |
Informujemy, że w niniejszym zapytaniu wpłynęły 2 oferty. Wygrała oferta z najniższą ceną przedstawiona przez Gleba i Pomiar Jan Mełech, 58-105 Świdnica, ul. gen. Józefa Bema 24/ 3.Cena oferty brutto 1968 zł (słownie: jeden tysiące dziewięćset sześćdziesiąt osiem i 00/100 złotych). Raport z postępowania: https://www.geodezja.swidnica.pl/index.php?type=4&name=bt75&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu10&value%5B1%5D=2 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?