Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2023 12:30:00 |
Składania : | 08-09-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Wymiana armatury, urządzeń i
części instalacji w kotłowni
Szkoły Policji w Katowicach.
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie w postaci robót budowlanych polegających na Wymiana armatury, urządzeń i części instalacji w kotłowni Szkoły Policji w Katowicach przy ul. gen. Jankego 276.
1. Szczegółowy zakres robót został zawarty w opisie
zamówienia (załącznik nr 1), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych (załącznik nr 2) oraz dokumentacji fotograficznej (załącznik nr 3) stanowiącymi integralną
część umowy (załącznik nr 4).
2.
Wykonawca wykona robotę budowlaną z
wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą
wliczone w wynagrodzenie.
3.
Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na
jego koszt i ryzyko.
4.
Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia musi udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres 60 miesięcy.
5.
Kotłownia
gazowa znajduje się w piwnicy budynku „H4”.
6. Z uwagi na konieczność funkcjonowania stołówki
szkoły Wykonawca będzie realizował robotę
budowlaną w godzinach 19:30 do 4:30. W pozostałych godzinach należy przywrócić
pełne funkcjonowanie kotłowni – zapewnienie dostępu do zimnej i ciepłej wody.
7. Zamawiający
zastrzega, że wszystkie prace będące przedmiotem niniejszej umowy realizowane
będą przy zachowaniu ciągłego działania Szkoły i nie mogą uniemożliwiać jej
funkcjonowania.
8. Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu posiadaną dokumentację techniczną na obowiązkowej wizji lokalnej.
Sposób
obliczenia ceny.
1. Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie należne
Wykonawcy za zrealizowanie robót budowlanych, będących przedmiotem niniejszego
postępowania, będzie wynagrodzeniem
ryczałtowym, które obejmuje wszystkie koszty wykonania przedmiotu
zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym oraz załączniku do zapytania ofertowego.
2. Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o przyjęty
zakres zamówienia – wynikający z treści zapytania ofertowego i załączników
do zapytania ofertowego, wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji
przedmiotu zamówienia oraz prace i czynności niezbędne do prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania
niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca
z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z
obowiązującymi przepisami prawa i wiedzą.
4. Wykonawca określi wartość oferty z uwzględnieniem wszystkich innych kosztów i składników w nich nie zawartych, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Uwaga 1:
Zamawiający wyznacza obowiązkową wizję lokalną kotłowni, którą wyznacza na dzień 4 września 2023 r. o godz. 9.00.
Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza wizję lokalną w innym terminie. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: asp. szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516432 lub 693-410-002 oraz Pani Iwona Stępień specjalista Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516365 lub 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00. Ewentualne pytania co do treści zamówienia prosimy składać za pomocą platformy zakupowej.
Termin zakończenia realizacji prac budowlanych przedmiotowego zamówienia wyznacza się na 50 dni od dnia podpisania umowy.
Uwaga
2:
Zamawiający przewiduje
możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Powyższe postępowanie nie jest
w żaden sposób wiążące dla stron i nie musi się zakończyć wyborem Wykonawcy.
Komunikaty