Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-08-2023 12:13:00 |
Składania : | 29-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 64 64 740
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania „Remont kładki dla pieszych łączącej ul. Kościuszki z ul. grunwaldzką przy dworcu PKP” w Kwidzynie.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej remontu w zakresie:
a) remont schodów (naprawa lub wymiana uszkodzonych stopni, oczyszczenie i odnowienie zabezpieczeń antykorozyjnych konstrukcji stalowych)
b) oczyszczenie i zabezpieczenie korozji na stalowych elementach ustroju nośnego pomostu (miejscowe) zgodnie z załączonym protokołem z przeglądu;
Dokumentację należy wykonać w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych.
2) uzyskanie niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z ustawą „Prawo budowlane” t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
3) wykonanie mapy do celów projektowych (jeśli jest koniczna),
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.),
5) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),
6) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych.
2. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U.2022.1679 tj.),
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
3. Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania remontu oraz do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci.
4. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
5. Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
6. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania ewentualnych wykonawców robót, udzielał wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywał ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w przedmiocie zamówienia, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach prowadzonego postępowania, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.
9. Termin realizacji zamówienia do dnia 15.12.2023r.
10. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 100%
11. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
12. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty wpływu faktury po wykonaniu umowy.
13. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
15. Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Komunikaty