Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.18.2023 Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój

Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2023 21:46:00
Składania : 31-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 „Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Główny kod CPV: 

45000000-7 Roboty budowlane

Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:

45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

71330000-0 Różne usługi inżynieryjne

71355000-1 Usługi pomiarowe

 

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

 

Adres inwestycji: Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.


3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w Lądku Zdrój.

Zakres inwestycji obejmuje m.in.:

- przeprowadzenie robót/prac instalacyjnych, montażowych całego systemu sygnalizacji pożarowej;

- wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z zaprawieniem wykonanych bruzd i przebić oraz odtworzeniem tynku;

- wykonanie robót, usług będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę przy użyciu własnych materiałów i urządzeń, nośników energii, w szczególności wszystkich elementów nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru;

- wykonanie koniecznych aktualizacji dokumentacji merytorycznej, sporządzenie SWIOR-u dla niniejszego zadania;

- wykonanie prób montażowych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru;

- sprawdzenie i uruchomienie całego systemu, przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, odbiorów, innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia;

- wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF na nośniku elektronicznym - pendrive.

- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowego użytkowania systemu;

- wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru oraz dokumentowanie wyników tych przeglądów;

- zakres zamówienia obejmuje również dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie wszelkich wymaganych dokumentów pozwalających prawidłowo wykonać oraz odebrać i użytkować przedmiot zamówienia;

- wszystkie roboty/prace mają być wykonywane/wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do rzetelnej realizacji zamówienia.

Roboty budowlane, prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektami budowlano – wykonawczymi, POMOCNICZYM przedmiarem robót,  Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i z Zamawiającym.

Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, stanowiących elementy nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru.

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie  obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:

1)     Dokumentacji merytorycznej (m.in. projekt techniczny, wykonawczy);

2)     Pomocniczym przedmiarze robót.

Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców.

4. Zamawiający informuje, że równolegle w trakcie realizacji niniejszego zamówienia prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”. Szczegóły związane z powyższym zadaniem dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/741809.

Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót/prac z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót/prac do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót/prac, czas realizacji, koszty finansowe i MUSI być skorelowany z harmonogramem obłożenia obiektu oraz z pracami dotyczącymi przebudowy balkonów na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia podpisania umowy do trzech (3)-  miesięcy od dnia przekazania placu budowy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 159.35 2023-07-16 21:46:00 Postępowanie
SWZ p poż II postępowanie JUBILAT-sig.pdf pdf 1739.93 2023-07-16 21:46:00 Postępowanie
ZP.18.2023 PPOŻ.zip zip 11342.34 2023-07-16 21:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 120.67 2023-07-16 21:46:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.17 2023-07-16 21:46:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 171.5 2023-07-31 12:44:08 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty-sig.pdf pdf 964.5 2023-08-17 15:15:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 76.75 2023-09-01 10:43:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-01 10:43 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-17 15:15 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-07-31 12:44 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-07-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 300.000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 133