Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-07-2023 10:20:00 |
Składania : | 17-07-2023 09:20:00 |
Otwarcia : | 17-07-2023 09:25:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na :Dostawa i montaż systemu klimatyzacji na terenie bazy magazynowo biurowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. Termin realizacji zadania: 10 sierpnia 2023 roku.
Zakres zadania:
Zakres prac:
Dostawa klimatyzatora typu MULTI SPLIT z agregatem o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 12.5 kW
Klasa
energetyczna agregatów A++ (chłodzenie)
Ze względu na lokalizację posadowienie agregatu na dachu jednostki przy użyciu zwyżki na stopach antywibracyjnych
Wykonanie
instalacji miedzianej w otulinie wysokiego oraz niskiego ciśnienia
Wykonanie
instalacji komunikacji między jednostkami
Wykonanie odpływu skroplin (proszę przewidzieć użycie pompek skroplin)
Maskowanie instalacji w korytach chłodniczych wewnątrz oraz na zewnątrz budynku
Doprowadzenie
zasilania do agregatów z rozdzielni elektrycznej zlokalizowanej na korytarzu
budynku
Wykonanie
pomiarów elektrycznych
W cenie
uwzględnić przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta z karty
gwarancyjnej
W cenie uwzględnić przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta z karty gwarancyjne
Wykonawca ma obowiązek dokonania szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji zamontowanego urządzenia
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia : do 10 sierpnia 2023 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2022 lub 2023 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
· Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca uwzględni w ofercie koszty dostarczonych i wymienianych w ramach gwarancji elementów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych zgodnie z załączonym grafikiem przeglądów. Podczas przeglądu wymagane jest czyszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, sprawdzenie parametrów pracy urządzeń, czyszczenie wymienników, sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, sprawdzenie pomp do skroplin i drożności układu ich odprowadzania do kanalizacji. Po wykonaniu przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stosowny protokół. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi i przeglądami ponosi wykonawca. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7 dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w terminie do 21 dni kalendarzowych.
· Kary umowne:
- 250 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu informacji o awarii,
- 250 zł za każdy dzień zwłoki w usunięcia awarii i naprawy
- 500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz nie realizowania warunków gwarancji
· Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu na koszt wykonawcy innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych umowy.
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 124-77
Komunikaty