Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-05-2023 17:31:00 |
Składania : | 30-05-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 30-05-2023 18:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 15112000-6 Drób
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte w:
a) ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy,
b) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1688 tj. ze zm.),
c) ustawie z dnia 16.12.2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2023 r. poz. 872 tj.),
d) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 10.03.1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy uboju zwierząt i przetwórstwie mięsa (Dz. U. z 1999 r. nr 25, poz. 226),
e) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 29 tj. ze zm.).
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-08-06 19:55 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-05-30 20:27 | Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Zamawiający działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: Art. 222. [Termin otwarcia ofert] ust. 5. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: pkt. 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; pkt. 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT WPŁYNĘŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY: Oferta nr 1 Wykonawca: PPHU „JOHN” PAWEŁ JOHN GROTNIKI, UL. ŹRÓDLANA 5 64-140 WŁOSZAKOWICE Cena ogółem: 255.135,00 zł netto / 267.891,75 zł brutto Sporządziła: Elżbieta Kinal. |
2023-05-30 15:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 125.060,27 zł brutto. |
Komunikaty