Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-05-2023 19:39:00 |
Składania : | 26-05-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2023 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
15500000-3 Produkty mleczarskie
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
15540000-5 Produkty serowarskie
Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:
Część nr 1 – Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich,
Część nr 2 – Sukcesywne dostawy pozostałych produktów mleczarskich.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzach cenowych. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzach cenowych. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w danym formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w danym formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności m.in. w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-07 08:13 | Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
CZĘŚCI
NR
1,
2 |
2023-05-26 13:36 | Elżbieta Kinal |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-05-26 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
niniejszego
zamówienia
następujące
środki
finansowe
w
wysokości:
- w zakresie części nr 1: do 688.868,39 zł brutto, - w zakresie części nr 2: do 8.027,02 zł brutto. |
2023-05-24 11:50 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania. |
Komunikaty