Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2023 10:49:00 |
Składania : | 15-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-05-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Nazwa postępowania:
„Remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój”.
Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr 108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój. Zamówienie obejmuje ostatnią część przedsięwzięcia tj. elewację bębna pod kopułą.
Do wykonania są następujące prace:
-czyszczenie starego podłoża,
-odbicie tynków zniszczonych oraz niewłaściwych,
-oczyszczenie elementów sztukatorskich, rzeźb, tralek balustrady,
-wykonanie tynków cienkowarstwowych,
-wykonanie tynków strukturalnych,
-gruntowanie powierzchni w celu wzmocnienia,
-uzupełnianie ubytków,
-malowanie,
-naprawę obróbek blacharskich,
- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca.
Budynek objęty w/w pracami wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.).
Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:
1) Projekcie wykonawczym remontu elewacji budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech”,
2) STWIORB,
3) Przedmiarze robót.
Projekt wykonawczym i STWIORB obejmują szerszy zakres remontu elewacji, natomiast to postępowanie dotyczy tylko części prac wskazanych zgodnie z przedmiarem robót. Wynagrodzenie Wykonawcy określone będzie w formie wynagrodzenia kosztorysowego. Szczegółowe warunki w tym zakresie określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że złożenie
oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji
lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą
wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-04 20:16 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-05-23 19:45 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2023-05-15 11:19 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-05-15 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do: 243.755,99 zł brutto. |
2023-05-09 15:21 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 09.05.2023 r. oraz ZMIENIONY PRZEDMIAR załącznik nr 9 do SWZ. |
Komunikaty