Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.4.2023 Remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 10:49:00
Składania : 15-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-05-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Nazwa postępowania:

Remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój”.


Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Główny kod CPV: 

45000000-7 Roboty budowlane

Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr 108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój. Zamówienie obejmuje ostatnią część przedsięwzięcia tj. elewację bębna pod kopułą.

Do wykonania są następujące prace:

-czyszczenie starego podłoża,

-odbicie tynków zniszczonych oraz niewłaściwych,

-oczyszczenie elementów sztukatorskich, rzeźb, tralek balustrady,

-wykonanie tynków cienkowarstwowych,

-wykonanie tynków strukturalnych,

-gruntowanie powierzchni w celu wzmocnienia,

-uzupełnianie ubytków,

-malowanie,

-naprawę obróbek blacharskich,

- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca.

Budynek objęty w/w pracami wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.).

Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie  obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:

1)     Projekcie wykonawczym remontu elewacji budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech”,               

2)     STWIORB,

3)     Przedmiarze robót.

Projekt wykonawczym i STWIORB obejmują szerszy zakres remontu elewacji, natomiast to postępowanie dotyczy tylko części prac wskazanych zgodnie z przedmiarem robót. Wynagrodzenie Wykonawcy określone będzie w formie wynagrodzenia kosztorysowego. Szczegółowe warunki w tym zakresie określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót,  Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.

Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. 

Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe.

 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 

 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 162.67 2023-04-28 10:49:00 Postępowanie
ZP.4.2023 Remont elewacji bębna pod kopułą budynku „Wojciech”.zip zip 24703.45 2023-04-28 10:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 121.43 2023-04-28 10:49:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.99 2023-04-28 10:49:00 Kryterium
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 74.27 2023-06-04 20:16:57 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 09.05.2023 r-sig.pdf pdf 918.46 2023-05-09 15:21:57 Publiczna wiadomość
ZMIENIONY PRZEDMIAR załącznik nr 9 do SWZ .pdf pdf 60.19 2023-05-09 15:21:57 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 166.5 2023-05-15 11:19:37 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty Wojciech III etap-sig-1.pdf pdf 948.29 2023-05-23 19:45:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-04 20:16 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-05-23 19:45 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-05-15 11:19 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-05-15 10:00 Komunikat Zamawiającego
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do: 243.755,99 zł brutto.
2023-05-09 15:21 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 09.05.2023 r. oraz ZMIENIONY PRZEDMIAR załącznik nr 9 do SWZ.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

ZMIENIONY PRZEDMIAR [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 637