Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKI.271.2.2023.AZK Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Urząd Gminy w Zapolicach dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnościami” dofinansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”

ANNA ZIÓŁKOWSKA - KARDAS
Gmina Zapolice
Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2023 11:38:00
Składania : 08-02-2023 11:00:00
Otwarcia : 08-02-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08dafde1-5759-a2ae-38a2-340012995559.pdf pdf 74.66 2023-01-24 11:38:00 Postępowanie
2023-01-24 Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 2657.58 2023-01-24 11:38:00 Postępowanie
2023-01-24 dokumentacja projektowa i stwiorb.zip zip 68264.02 2023-01-24 11:38:00 Postępowanie
2023-01-24 Załączniki od 1 do 7 do SWZ.zip zip 14753.09 2023-01-24 11:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - przedmiary.zip zip 6971.65 2023-01-24 11:38:00 Postępowanie
wyjasnienie nr 1.pdf pdf 139.26 2023-02-06 15:24:41 Publiczna wiadomość
otwarcie.pdf pdf 156.44 2023-02-08 12:51:02 Publiczna wiadomość
wybór strona.pdf pdf 172.77 2023-02-23 11:04:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-23 11:04 ANNA ZIÓŁKOWSKA - KARDAS W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybór strona.pdf

2023-02-08 12:51 ANNA ZIÓŁKOWSKA - KARDAS Zamawiający Gmina Zapolice, Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zamieszcza informację o otwartych ofertach.


otwarcie.pdf

2023-02-08 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający Gmina Zapolice, Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zamieszcza informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
KWOTA BRUTTO JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA WYNOSI
265 689,57 (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt dziewięć złotych i 57/100)
2023-02-06 15:24 ANNA ZIÓŁKOWSKA - KARDAS WYJAŚNIENIE NR 1 TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Odpowiedź na pytania zadane przez Wykonawców do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Urząd Gminy w Zapolicach dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnościami” dofinansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Na podstawie art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) udzielam odpowiedzi na zadane przez Wykonawców pytania w przedmiotowym postępowaniu. Treść zapytań jest cytowana.

CZĘŚĆ I
Pytania Wykonawcy z dnia 06 lutego 2023 r.
Pytanie nr 1
Czy istnieje możliwość zastosowania palisad betonowych zamiast murków oporowych prefabrykowanych przy pochylni dla niepełnosprawnych oraz schodach wejściowych? Przy zastosowaniu palisad można uniknąć pustej przestrzeni pomiędzy zabiegami pochylni.
Odpowiedź Zamawiającego
Zamawiający obecnie nie wyraża zgody na powyższe rozwiązanie.

wyjasnienie nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 555