Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup liczarki do banknotów.

Agnieszka Chołodecka
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2022 12:00:00
Składania : 07-12-2022 09:06:38
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

WARUNKI ZAMÓWIENIA:

1. Transport : koszt pokrywa Wykonawca.

2. Sposób zapłaty: 14 dni od daty otrzymania faktury.

3. Fakturę prosimy wystawić na płatnika :

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

NIP: 896-000-47-80.

4. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:

miejsce dostarczenia: CBŚP Zarząd we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

W celu ustalenia dokładnego terminu dostawy prosimy kontaktować się z osobą odpowiedzialną za

odbiór przedmiotu zamówienia pod nr tel. 47 871 33 58 oraz 47 871 45 00.

5. Termin realizacji zamówienia: 7 dni roboczych (bez sobót i niedziel) od dnia przesłania oficjalnego

zamówienia.

6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

- za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 5 w wysokości 1 %

wartości brutto zamówienia za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,

- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi

Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.

7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 5,

będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczania dodatkowego terminu na

spełnienie świadczenia.

8. Prawidłowość i terminowość wydania przedmiotu zamówienia strony potwierdzą protokołem odbioru

przedmiotu zamówienia (w dokumentacji należy wskazać numer fabryczny urządzenia).

9. Odbiór ilościowo-jakościowy będzie polegał na sprawdzeniu dostarczonego urządzenia z zamówieniem

oraz ze specyfikacją jakościową przedmiotu zamówienia.

10. Jeżeli w trakcie odbioru, o którym mowa w pkt 9 zostanie stwierdzone, że przedmiot zamówienia jest

uszkodzony, niekompletny lub niezgodny ze specyfikacją Zamawiającego, musi zostać niezwłocznie

wymieniony.

11. Termin niezwłocznie należy rozumieć w ten sposób, że czynność wymiany zostanie wykonana w ciągu 7

dni roboczych (bez sobót i niedziel) od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, transportem i na koszt

Wykonawcy.

12. Termin określony w pkt 11 nie przedłuża terminu określonego w pkt 5.

13. Termin składania ofert: do dnia 05.12.2022 r. do godziny 11.00.

14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do postępowania.

15. W załączeniu protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz wzór oświadczenia.

16. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia

13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na

Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu

269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o

zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o

przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest

osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo

wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została

wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o

którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29

września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w

wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub

będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie

decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

17. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 16, Wykonawca

wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie

prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF

należy dołączyć do składanej oferty.

W przypadku braku złożenia oświadczenia oferta nie będzie rozpatrywana.

18. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania

bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
protokół odbioru liczarki.pdf pdf 68.93 2022-11-30 12:00:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE - Rosja.pdf pdf 53.4 2022-11-30 12:00:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia - liczarka banknotów.pdf pdf 74.89 2022-11-30 12:00:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-12-07 09:06 Agnieszka Chołodecka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Liczarka banknotów szczegółowy opis liczarki w załączniku

opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 355