-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 690645
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
38/2022/KSz Odbiór i zagospodarowanie skratek o kodzie 190801 z instalacji oczyszczalni ścieków oraz z instalacji przepompowni ścieków w Świnoujściu
Wystawiający
-
UżytkownikKarolina Szczawińska
-
Organizacja
-
OddziałDział inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-16 10:23:00
-
Składania2022-12-07 09:25:12
-
Otwarcie ofert2022-12-01 13:15:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FP
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. z późn. zm.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie skratek o kodzie 19 08 01:
1) z instalacji Oczyszczalni Ścieków w Świnoujściu przy ul. Karsiborska 33, w ilości ok.100 Mg/24 miesiące.
Skratki będące przedmiotem odbioru w celu zagospodarowania pochodzą z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Oczyszczalni Ścieków. Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach, mechanicznego oczyszczania ścieków dopływających do oczyszczalni. Skratki są przepłukiwane wodą przemysłową i odwadniane w praso-płuczce skratek (sucha masa skratki wynosi ok. 40-50 %) i przesyłane do kontenera zbiorczego. Czas napełnienia jednego kontenera to ok. 14 dni. W kontenerach następuje proces ich higienizacji wapnem chlorowanym. Zamawiający posiada 4 kontenery typu MULDA otwarte, niesymetryczne o pojemności 7m3 każdy.
Skratki wytwarzane na oczyszczalni poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz. U. 2015 poz. 1277).
2) z czterech odrębnych instalacji przepompowni ścieków:
- P 1 - zlokalizowanej na działce nr 173 obręb 0002,
- P 2 – zlokalizowanej na działce nr 109/4 obręb 0010,
- P 3 – zlokalizowanej na działce nr 165 obręb 0010,
- PP – zlokalizowanej na działce nr 169/1 obręb 0014.
w ilości ok. 100Mg/24 miesiące łącznie z wszystkich przepompowni.
Skratki pochodzące z procesu wstępnego oczyszczania ścieków komunalnych dopływających do przepompowni ścieków. Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach koszy skratek (mechanicznego oczyszczania ścieków).
Skratki są uwodnione (niesprasowane), składowane w czterech kontenerach zamkniętych typu trapez o pojemności 5m3 każdy, na terenach przepompowni ścieków.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w siwz - załącznik nr 1 do oferty
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.5. wykaz elementów i materiałów mających istotny wpływ na cenę oferty w celu określenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 18.7. SIWZ ( § 14 ust. 3 umowy) - załącznik nr 3 do oferty
4.6. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,
4.7. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 5 do oferty,
4.8. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.9. ważną decyzję na działalność w zakresie odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów, która jest ujęta w rejestrze BDO,
4.10. potwierdzenie wpisu do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów,
4.11. Program odzysku lub unieszkodliwiania z opisem odzysku lub unieszkodliwiania skratek wraz ze wskazaniem dokładnego miejsca ich stosowania.
4.12. oświadczenie, że
urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 6 do oferty
4.13. oświadczenie, że
sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania
się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod
groźbą kary – załącznik nr 7 do oferty
4.14. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 8 do oferty
4.15. oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agrtesjii na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - załącznik nr 9 do oferty
4.16. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 10 do oferty
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1, 4.2, 4.12., 4.13., 4.14., 4.15., 4.16. )
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-12-07
09:25:12
|
Karolina Szczawińska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
w
oparciu
o
§
14
ust.
1
pkt.
2
„Regulaminu
wewnętrznego
w
sprawie
zasad,
form
i
trybu
udzielania
zamówień
na
wykonanie
robót
budowlanych,
dostaw
i
usług”
unieważnia
prowadzone
postępowanie.
Zgodnie
z
§
14
ust.
1
pkt
2
regulaminu,
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
jeżeli
cena
najkorzystniejszej
oferty
przewyższa
kwotę,
którą
Zamawiający
przeznaczył
na
sfinansowanie
zamówienia.
Załączniki |
2022-12-02
11:03:56
|
Karolina Szczawińska |
Zamawiający
poniżej
publikuje
informację
z
otwarcia
ofert
-
pismo
nr
EA/PW/NI/1400/244/2022/KSz.
Załączniki |
2022-12-01
13:04:57
|
Karolina Szczawińska |
Zamawiający
poniżej
publikuje
informację
o
środkach
przeznaczonych
na
realizację
przedmiotowego
zadania
-
pismo
nr
EA/PW/NI/1393/243/2022/KSz
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?