Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 38/2022/KSz Odbiór i zagospodarowanie skratek o kodzie 190801 z instalacji oczyszczalni ścieków oraz z instalacji przepompowni ścieków w Świnoujściu

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2022 10:23:00
Składania : 07-12-2022 09:25:12
Otwarcia : 01-12-2022 13:15:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.         Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. z późn. zm.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z póżn. zm.).

2.         Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie skratek o kodzie 19 08 01:

1) z instalacji Oczyszczalni Ścieków  w  Świnoujściu  przy ul. Karsiborska  33, w  ilości ok.100  Mg/24 miesiące.

Skratki będące przedmiotem odbioru w celu zagospodarowania pochodzą z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Oczyszczalni Ścieków. Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach, mechanicznego oczyszczania ścieków dopływających do oczyszczalni. Skratki są przepłukiwane wodą przemysłową i odwadniane w praso-płuczce skratek (sucha masa skratki wynosi ok. 40-50 %) i przesyłane do kontenera zbiorczego. Czas napełnienia jednego kontenera to ok. 14 dni. W kontenerach następuje proces ich higienizacji wapnem chlorowanym. Zamawiający posiada 4 kontenery typu MULDA otwarte, niesymetryczne o pojemności 7m3 każdy.

Skratki wytwarzane na oczyszczalni poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz. U. 2015 poz. 1277).

2) z czterech odrębnych instalacji przepompowni ścieków:

- P 1 - zlokalizowanej na działce nr 173 obręb 0002,

- P 2 – zlokalizowanej na działce nr 109/4 obręb 0010,

- P 3 – zlokalizowanej na działce nr 165 obręb 0010,

- PP – zlokalizowanej na działce nr 169/1 obręb 0014.

 

w ilości ok. 100Mg/24 miesiące łącznie z wszystkich przepompowni.

 

Skratki pochodzące z procesu wstępnego oczyszczania ścieków komunalnych dopływających do przepompowni ścieków. Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach koszy skratek (mechanicznego oczyszczania ścieków).

Skratki są uwodnione (niesprasowane), składowane w czterech kontenerach zamkniętych typu trapez o pojemności 5m­3 każdy, na terenach przepompowni ścieków.

 

3.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą  w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:

Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w siwz - załącznik nr 1 do oferty 

          4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.

           4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,

           4.4. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,

        4.5. wykaz elementów i materiałów mających istotny wpływ na cenę oferty w celu określenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 18.7. SIWZ ( § 14 ust. 3 umowy) - załącznik nr 3 do oferty

         4.6. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,

         4.7. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 5 do oferty,

         4.8. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,

         4.9. ważną decyzję na działalność w zakresie odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów, która jest ujęta w rejestrze BDO,

        4.10. potwierdzenie wpisu do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów,

4.11. Program odzysku lub unieszkodliwiania  z opisem odzysku lub unieszkodliwiania skratek wraz ze wskazaniem dokładnego miejsca ich stosowania.

4.12. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został  prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 6 do oferty

4.13. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności  podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 7 do oferty

4.14. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na  ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 8 do oferty

           4.15. oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agrtesjii na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - załącznik nr 9 do oferty

         4.16. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych  przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 10 do oferty

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1, 4.2, 4.12., 4.13., 4.14., 4.15., 4.16. )

          5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,

6. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4. siwz-publikacja.docx docx 136.4 2022-11-16 10:23:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 12333.57 2022-11-16 10:23:00 Postępowanie
informacja o środkach finansowych zabezpieczonych na realizację zadania.docx docx 66.46 2022-12-01 13:04:58 Publiczna wiadomość
informacja o środkach finansowych zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 224.77 2022-12-01 13:04:58 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 72.47 2022-12-02 11:03:56 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 232.47 2022-12-02 11:03:56 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.docx docx 71.55 2022-12-07 09:25:09 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 352.08 2022-12-07 09:25:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-07 09:25 Karolina Szczawińska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający w oparciu o § 14 ust. 1 pkt. 2 „Regulaminu wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług” unieważnia prowadzone postępowanie. Zgodnie z § 14 ust. 1 pkt 2 regulaminu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

zawiadomienie o unie [...].docx

zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-12-02 11:03 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/1400/244/2022/KSz.

informacja z otwarci [...].docx

informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-01 13:04 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania - pismo nr EA/PW/NI/1393/243/2022/KSz

informacja o środkac [...].docx

informacja o środkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu proszę załączyć wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w pkt. 7 siwz. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 663