Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2022 11:53:00 |
Składania : | 03-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA.2100.9.2022
Psary, dnia 31 maja 2022 roku
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w
postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego prowadzonego
na Platformie Zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
pod
numerem 620250
Na
sukcesywną dostawę Truskawek świeżych
dla
Domu Pomocy Społecznej w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej w Psarach,
ul.
Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składnie ofert, wymaganych dokumentów i oświadczeń odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach Truskawek świeżych.
3. Opis przedmiotu zamówienia został również szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek).
5. Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku truskawek świeżych do pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.
6. O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach
brutto.
7. Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od 06 czerwca
2022 roku do 30 czerwca 2022 roku
VI. INFORMACJE DODATKOWE
2. Podstawą zapłaty za dostarczony towar
będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
Strony
akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF:
faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106n ustawy
z dnia 11 marca 2004 roku o
podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 106n) na adres sekretariat@dpspsary.pl
W
przypadku wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie jest
dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-03 12:23 | Zamówienia Publiczne | Zestawienie złożonych ofert |
Komunikaty