Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.ORA.2100.9.2022 Sukcesywna dostawa truskawek świeżych

Zamówienia Publiczne
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2022 11:53:00
Składania : 03-06-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DPS.ORA.2100.9.2022                                                      Psary, dnia 31 maja 2022 roku             

               

Zaproszenie do składania ofert 

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym

w trybie zapytania ofertowego prowadzonego

na Platformie Zakupowej

https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary

pod numerem  620250

 

Na sukcesywną dostawę Truskawek świeżych

dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach  

 

I. ZAMAWIAJĄCY

      Dom Pomocy Społecznej w Psarach,

ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

www.dpspsary.pl

  Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składnie ofert, wymaganych   dokumentów i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     1.  Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł

     2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej  w Psarach  Truskawek świeżych.

     3.  Opis przedmiotu zamówienia został również szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

     4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek).

     5. Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku truskawek świeżych do pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.

     6. O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach brutto.

     7.  Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.


III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

  1. Umowa zostaje zawarta na dostawę truskawek świeżych w okresie:

od 06 czerwca 2022 roku do 30 czerwca 2022 roku

  1. Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami podanymi przez Kierownika Kuchni (bądź inną osobę upoważnioną) na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży zapotrzebowanie na dostawę produktów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
  2. Dostawa truskawek świeżych każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia 
    w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.
  3. W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości asortymentu o nie więcej niż 20% całości dostawy.

VI. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Dodatkowych informacji udziela Pan Daniel Glapiak  – Kierownik Kuchni,  tel. (62) 739 60 84 wew. 145

            2.  Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

 

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

NIP 622-23-91-168

 

Strony akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF: faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106n ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 106n) na adres sekretariat@dpspsary.pl

W przypadku wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie jest dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.pdf pdf 283.55 2022-05-31 11:53:00 Kryterium
Wzór umowy.pdf pdf 68.17 2022-05-31 11:53:00 Kryterium
Zestawienie ofert.pdf pdf 167.01 2022-06-03 12:23:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-03 12:23 Zamówienia Publiczne Zestawienie złożonych ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Truskawki świeże - 350 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Sukcesywna dostawa od 06 czerwca 2022 roku do 30 czerwca 2022 roku - dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Po zapoznaniu się proszę wpisać "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Po zapoznaniu się proszę wpisać "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 218