Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-03-2022 13:18:00 |
Składania : | 24-03-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA.2100.5.2022 Psary,
dnia 21 marca 2022 roku
Zaproszenie do
składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału
w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania
ofertowego prowadzonego
na Platformie Zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
pod numerem 588372 na:
Dostawę środków opatrunkowych i artykułów medycznych
dla Domu Pomocy
Społecznej w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy
Społecznej w Psarach
ul. Kaliska
3, Psary, 63-405 Sieroszewice
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymaganych
dokumentów i oświadczeń odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w
trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty
130.000,00 zł
2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków
opatrunkowych i artykułów medycznych
dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby
Zamawiającego przedmiot zamówienia
na własny koszt.
4. Wykonawca składając ofertę, oświadcza że posiada i dostarczy Zamawiającemu towar wymieniony i opisany w formularzu elektronicznym.
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie
elementy asortymentu).
6. Zamawiający nie dopuszcza podziału na części.
7. O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach
brutto.
8.
Ustalenie
odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
9.
Towar
musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany
w formularzu elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment
posiadał minimum dwuletnią datę ważności, licząc od dnia dostawy.
11. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się
dostarczyć aktualną kartę charakterystyki produktu, przy pierwszej dostawie
produktu.
12. Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę przedmiotu
zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zapotrzebowaniem.
13. Termin dostawy do dnia 13 kwietnia 2022 roku do godziny 14:00.
14. W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości/terminu dostaw, zgodnie z zapisami we wzorze umowy.
15. Dodatkowe informacje pod numerem tel. (62) 739 60 84 wew. 145/150.
16. Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
Strony
akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF:
faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106n ustawy
z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2020 r.,
poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl
W
przypadku wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie jest
dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-25 12:21 | Zamówienia Publiczne | Zestawienie złożonych ofert |
Komunikaty