Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-02-2022 11:32:00 |
Składania : | 10-03-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 10-03-2022 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu ZO/4/2022 pn. "Dostawa zestawu skanerów do weryfikacji biletów dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu" prowadzonym w trybie zgodnym z zaleceniami wewnętrznymi Zamawiającego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-10 10:53 | Jacek Makaś |
Szanowni
Państwo, w załączeniu ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA ZO/4/2022. Z poważaniem Jacek Makaś |
2022-03-03 14:08 | Jacek Makaś |
Szanowni
Państwo, Zamawiający udziela wyjaśnień dot. treści Opisu Przedmiotu Zamówienia w/w Zapytania Ofertowego: PYTANIE 5: Proszę o uszczegółowienie w jakim zakresie aplikacja ma współpracować z systemem. Informacje przekazane dotychczas przez Zamawiającego nie są wystarczające dla Wykonawcy aby skalkulować ofertę, gdyż nie zawierają opisów funkcjonalnych i wymagań jakich Zamawiający oczekuje od dostarczonej aplikacji. ODPOWIEDŹ 5: Zamawiający podaje wymagania techniczne dla aplikacji: 1. Zapewnienie pełnej obsługi polskich znaków w interfejsie użytkownika. 2. Spersonalizowane logowanie do Systemu zabezpieczone loginem i hasłem. 3. Możliwość wyboru wydarzenia. 4. Informacja o wydarzeniu: a) nazwa wydarzenia b) data i godzina rozpoczęcia wydarzania c) miejsce wydarzenia 5. Możliwość wyszukiwania wydarzenia po dacie wydarzenia przy pomocy pola „data” 6. Wybór wydarzenia z listy rozwijalnej. 7. Weryfikacja biletu jednorazowego lub grupowego sprzedawanego w systemie sprzedażowym bilety24. 8. System musi być wyposażony w możliwość podglądu on-line stanu zweryfikowanych biletów w danym wydarzeniu (ilość biletu zweryfikowanych i niezweryfikowanych) 9. Dwa tryby pracy, online i offline. a) tryb online – łączenie się z baza za pomocą WiFi, interwał wysyłania na serwer min. 1 minuta b) tryb offline – ściągniecie bazy całego wydarzenia, skanowanie bez wykorzystania WiFi 10. Sygnał dźwiękowy po zeskanowaniu biletu. 11. Informacja po zeskanowaniu biletu: a) czy bilet ważny/nieważny (np.: ważny kolor-zielony, nieważny kolor-czerwony) b) kod biletu c) nabywca (jeśli bilet jest zakupiony online) c) liczba osób d) cena e) miejsce (jeśli bilet ma przypisane miejsce) f) wariant (normalny, ulgowy). PYTANIE 6: Czy Zamawiający udostępni Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, dostęp do aktualnie użytkowanego systemu sprzedażowego biletów - bilety24, celem wykonania testów aplikacji współpracującej aby jednoznacznie potwierdzić pełną współpracę na jakiej Zamawiającemu zależy? ODPOWIEDŹ 6: Zamawiający udostępni dostęp do aktualnego systemu sprzedażowego po podpisaniu umowy. Dostęp do systemu sprzedażowego polegać będzie wyłącznie na możliwości testowania współpracy skanera z oprogramowaniem do sprawdzania biletów z programem sprzedażowym. Zamawiający może do umowy wprowadzić zastrzeżenie możliwości odstąpienia (bez żadnych dodatkowych kosztów) przez Wykonawcę lub Zamawiającego od umowy w przypadku, gdy program do sprawdzania biletów zainstalowany przez Wykonawcę w skanerach nie będzie prawidłowo współpracował z systemem sprzedażowym. Z poważaniem Jacek Makaś |
2022-03-02 13:40 | Jacek Makaś |
Szanowni
Państwo, w związku z przygotowywaniem odpowiedzi, przez właściwą komórkę merytoryczną, na wniosek dot. wyjaśnień treści OPZ, informuję iż odpowiedź zostanie opublikowana niezwłocznie. Jednocześnie mając na uwadze zbliżający się termin składania ofert, Zamawiający wydłuża TSO do dnia 10 marca 2022 r. do godziny 08:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 marca 2022 r. o godzinie 08:05. Sposób składania ofert pozostaje bez zmian. Termin związania ofertą do dnia 08 kwietnia 2022 r. Z poważaniem Jacek Makaś |
2022-03-01 06:28 | Jacek Makaś |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający udziela wyjaśnień dot. treści Opisu Przedmiotu Zamówienia w/w Zapytania Ofertowego: PYTANIE 1: W nawiązaniu do postępowania na zakup skanerów zwracam się z pytaniem o wyjaśnienie wymagania w oferowanym urządzeniu stopnia ochrony IP67. Według normy taki stopień ochrony jest dedykowany urządzeniom jakie mogą być narażone na zanurzenie w wodzie o głębokości do 1m do 30 minut. Czy użytkownicy Zamawiającego będą narażeni na takie zagrożenia sprawdzając bilety? Wnioskuję o zmianę wymagań poprzez zaakceptowanie stopnia ochrony na poziomie IP65, który potwierdza zabezpieczenie urządzenia przed strumieniami wody o natężeniu 12,5 l/min - odpowiada to bardzo mocnemu deszczowi w warunkach codzienne eksploatacji. ODPOWIEDŹ 1: Zamawiający zmienia wymagania i akceptuje normę IP65. PYTANIE 2: Zamawiający dopuszcza urządzenie o wymiarach 165 x 85 x 15mm, jaką tolerancje wymiarową dopuszcza Zamawiający w tym zakresie. Wiele urządzeń PDA ze skanerem ma zbliżone wymiary gdzie jeden z wymiarów może być nieznacznie przekraczający minimalne określone przez Zamawiającego. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający aby zapewnić równą konkurencję miedzy oferentami zaakceptuje nieznaczne różnice wymiarowe. ODPOWIEDŹ 2: Zamawiający dopuszcza maksymalne wymiary 170 x 90 x 20 mm. PYTANIE 3: Zamawiający chce zakupić 4 terminale ale wymaga dostawy stacji dokującej na 5 urządzeń. Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie stacji dokującej na 4 urządzenia aby móc ładować i komunikować zakupione terminale skanerowe? ODPOWIEDŹ 3: Zamawiający zmienia wymagania i akceptuje stację dokującą na 4 urządzenia. Zamawiający wymaga aby stacja dokująca umożliwiała lądowanie czytników bez wyjmowania baterii. PYTANIE 4: Zamawiający wymaga prawidłowego działania urządzenia m.in. z aplikacją Bilety24. Jaką wersję ma na myśli Zamawiający? Zamawiający wymaga również dostarczenia systemu do weryfikacji biletów współpracującego z aktualnym użytkowanym systemem sprzedażowym biletów - bilety24 - czy Zamawiający ma na myśli konkretne rozwiązanie dostępne na rynku, np. "bilety24 weryfikator"? ODPOWIEDŹ 4: Zamawiający informuje, że według posiadanych informacji wersja programu Bilety24 to wersja 3.1.33. Zamawiający wymaga zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, żeby czytniki posiadały oprogramowanie, które współpracuje z podanym wyżej systemem. Jednocześnie, w odpowiedzi na powyższe, Zamawiający załącza FORMULARZ OFERTOWY PO ZMIANACH (02.1. Załącznik nr 1 do ZO_4_2022 - formularz ofertowy_PO ZMIANACH). Z poważaniem Jacek Makaś |
Komunikaty