Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 037/2022 DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATURY MEDYCZNEJ STANOWIĄCEJ WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEZNACZYNIOWEJ DIAGNOSTYKI I TERAPII WRODZONYCH WAD SERCA U DZIECI W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM WE WROCŁAWIU

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2022 14:01:00
Składania : 25-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 25-02-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i instalacja aparatury medycznej zwanej dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 – 5.5 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - 037.pdf pdf 6366.73 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (09-02-2022).pdf pdf 139.33 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.3 - zestawienie minimalnych parametrów.doc doc 71 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.4 - zestawienie minimalnych parametrów.doc doc 161.5 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.5 - zestawienie minimalnych parametrów.doc doc 205 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.doc doc 78 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52.5 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 49 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1 - zestawienie minimalnych parametrów.doc doc 61.5 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.2 - zestawienie minimalnych parametrów.doc doc 76.5 2022-02-09 14:01:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 538.75 2022-02-11 11:04:53 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 157.5 2022-02-11 11:04:53 Publiczna wiadomość
SWZ - 037 — modyfikacja.docx docx 124.62 2022-02-11 11:04:53 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5.2 - zestawienie minimalnych parametrów — modyfikacja.doc doc 77 2022-02-11 11:04:53 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5.5 - zestawienie minimalnych parametrów - modyfikacja.doc doc 198 2022-02-11 11:04:53 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 640.74 2022-02-15 10:40:20 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 131.5 2022-02-15 10:40:20 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 1151.22 2022-02-23 12:46:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 141 2022-02-23 12:46:47 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5.5 - zestawienie minimalnych parametrów - modyfikacja 2.doc doc 198.5 2022-02-23 12:50:30 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 45.5 2022-02-25 10:05:40 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 787.54 2022-03-09 10:53:01 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 114.96 2022-03-09 10:53:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamóweinia (31-03-2022).pdf pdf 110.67 2022-03-31 09:59:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-31 09:59 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-03-09 10:53 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-02-25 10:05 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-02-25 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA


Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATURY MEDYCZNEJ STANOWIĄCEJ WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEZNACZYNIOWEJ DIAGNOSTYKI I TERAPII WRODZONYCH WAD SERCA U DZIECI W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM WE WROCŁAWIU przeznaczył kwotę 477 397,26 zł brutto w tym:

Zadanie nr 1 - Urządzenie do pomiaru ACT – 1 szt. – 32 400,00 zł
Zadanie nr 2 - Aparat do podaży tlenku azotu – 1 szt. – 176 700,00 zł
Zadanie nr 3 - Zewnętrzny Stymulator – 1 szt. – 19 305,00 zł
Zadanie nr 4 - Defibrylator – 1 szt. – 79 092,30 zł
Zadanie nr 5 - Aparat do znieczuleń dla noworodków i dzieci – 1 szt. – 169 899,96 zł

2022-02-23 12:50 Jacek Banaszak W ślad za Informacją nr 3 - Zmodyfikowany Załącznik nr 5.5 - zestawienie minimalnych parametrów - modyfikacja 2

Załącznik nr 5.5 - z [...].doc

2022-02-23 12:46 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.doc

2022-02-15 10:40 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

2022-02-11 11:04 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

SWZ - 037 — modyfika [...].docx

Załącznik nr 5.2 - z [...].doc

Załącznik nr 5.5 - z [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 955