Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.ORA.2100.21.2021 Dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Zamówienia Publiczne
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2021 13:50:00
Składania : 28-09-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DPS.ORA 2100.21.2021                                                       Psary, dnia 22 września 2021 roku

 

Zaproszenie do składania ofert 

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym

w trybie zapytania ofertowego na:

Dostawę artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych

dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach  

I. ZAMAWIAJĄCY

       Dom Pomocy Społecznej w Psarach

ul. Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice

www.dpspsary.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.      Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł

2.      Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach, w okresie trwania umowy.

3.      Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

4.      Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt.

5.    Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku art. chemicznych i pielęgnacyjnych do pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.

6.      Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu).

7.      Zamawiający nie dopuszcza podziału na części.

8.      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto.

9.      Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

10.   Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu  elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.

11.   Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie do 31 grudnia 2021 roku, w zależności  od bieżących potrzeb Zamawiającego (przewidywana jedna dostawa w miesiącu) w okresie trwania umowy, początek w terminie 3 dni od daty podpisania umowy  i złożenia  zapotrzebowania.

              Pierwsza dostawa początek października

12.   Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment posiadał minimum roczną datę ważności, licząc od dnia dostawy.

13.  Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aktualną kartę charakterystyki produktu, przy pierwszej dostawie produktu.

14.   Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami podanymi przez osobę upoważnioną na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży zapotrzebowanie na dostawę artykułów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

15.   Dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych, każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.

16.   W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości/terminu dostaw, zgodnie z zapisami we wzorze umowy.

17.   Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

NIP 622-23-91-168


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy.pdf pdf 430.83 2021-09-22 13:50:00 Kryterium
Klauzula informacyjna.pdf pdf 283.55 2021-09-22 13:50:00 Kryterium
Porównanie złożonych ofert.pdf pdf 205.45 2021-10-01 11:41:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-01 11:41 Zamówienia Publiczne Porównanie złożonych ofert.

Porównanie złożonych [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Płyn do płukania 1 L - 30 szt. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
2 Płyn do prania 1 L - 20 szt. - (0)
3 Proszek do prania Bryza do koloru 72 kg - (0)
4 Proszek do prania Bryza do białego 78 kg - (0)
5 Pasta Sama 250 g 60 szt. - (0)
6 Domestos 5 L - 60 szt. - (0)
7 Tytan uniwersalny 5 L - 40 szt. - (0)
8 Tytan WC 5 L - 40 szt. - (0)
9 Mleczko do czyszczenia 600 g 30 szt. - (0)
10 Mleczko do czyszczenia CIF 540 g 30 szt. - (0)
11 Płyn do mycia naczyń Ludwik 500 g 5 szt. - (0)
12 Płyn do mycia naczyń Ludwik 900 g 30 szt. - (0)
13 Płyn do mycia naczyń Ludwik 5 kg 40 szt. - (0)
14 Płyn Ajax uniwersalny 1L - 30 szt. - (0)
15 Płyn do mycia szyb z rozpylaczem 0,75 L 30 szt. - (0)
16 Płyn do mycia szyb z rozpylaczem Clin 0,5 L 30 szt. - (0)
17 Czyścik spiralny A1 szt. 80 szt. - (0)
18 Zmywak kuchenny A5 szt. 20 opak. - (0)
19 Zmywak do teflonu A1 szt. 30 szt. - (0)
20 Ścierka mikrofibra uniwersalna 30x30 cm, 220 gr różne kolory, niefarbująca 200 szt. - (0)
21 Ścierka do mycia podłóg mikrofibra 50x60 cm różne kolory, niefarbująca 70 szt. - (0)
22 Ścierka kuchenna A'10 szt. 30 opak. - (0)
23 Worki na śmieci 35 L 50 szt. 100 opak. - (0)
24 Worki na śmieci 60 L 50 szt. 130 opak. - (0)
25 Worki na śmieci 120 L 25 szt. - mocne 250 opak. - (0)
26 Golarki jednorazowe Polsilver 2040 szt. - (0)
27 Gąbka kąpielowa - 150 szt. - (0)
28 Podpaski Bella normal klasyczna A'20 szt. 30 opak. - (0)
29 Podpaski Bella Herbs ze skrzydełkami A'20 szt. 20 opak. - (0)
30 Szampon Joanna Professional 5 L 15 szt. - (0)
31 Płyn po goleniu 100 ml 20 szt. - (0)
32 Krem do golenia 65 g 96 szt. - (0)
33 Papier toaletowy WAH duży 2176 szt. - (0)
34 Pasta do zębów Colodent 100 ml 120 szt. - (0)
35 Szczoteczka do zębów miękka - 120 szt. - (0)
36 Odświeżacz powietrza w areozolu 0,3 L 100 szt. - (0)
37 Odświeżacz powietrza żelowy - 50 szt. - (0)
38 Mop psakowy mikrofibra - 20 szt. - (0)
39 Folia spożywcza szer. 30 cm dł.250 m 10 szt. - (0)
40 Folia spożywcza cateringowa 150 m - 1 kg 10 szt. - (0)
41 Szampon do włosów 1 L 20 szt. - (0)
42 Domestos 0,75 L 20 szt. - (0)
43 Tytan WC 0,7 L 30 szt. - (0)
44 Mydło toaletowe ARCO 90 g 400 szt. - (0)
45 Szczotka do zamiatania - 15 szt. - (0)
46 Kij do szczotki 150 cm 15 szt. - (0)
47 Wiadro z wyciskaczem 12 L 5 szt. - (0)
48 Zmiotka z szufelką - 5 szt. - (0)
49 Spray środek przeciw kurzowi Sidolux 350 ml 30 szt. - (0)
50 Żel pod prysznic męski 500 ml 25 szt. - (0)
51 Żel pod prysznic damski 500 ml 25 szt. - (0)
52 Ręcznik papierowy FOXY MEGA a'2 (opak. 2 rolki) 150 opak. - (0)
53 Zawieszka Choinka zapachowa do samochodu "Wunder-baum" 10 szt. - (0)
54 Zawieszka zapachowa do samochodu K2 Roko - woreczek 10 szt. - (0)
55 Zawieszka zapachowa do samochodu K2 Vento Solo 10 szt. - (0)
56 Środek do czyszczenia kokpitu PLAK 4 szt. - (0)
57 Tabletki do zmywarki Finish A'50 szt. 5 opak. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie do 31 grudnia 2021 roku, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego (przewidywana jedna dostawa w miesiącu) w okresie trwania umowy, początek w terminie 3 dni od daty podpisania umowy i złożenia zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Po zapoznaniu się proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Po zapoznaniu się proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 277