Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2021 13:50:00 |
Składania : | 28-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA 2100.21.2021 Psary,
dnia 22 września 2021 roku
Zaproszenie do
składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu
prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego na:
Dostawę artykułów
chemicznych i pielęgnacyjnych
dla Domu Pomocy Społecznej
w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom
Pomocy Społecznej w Psarach
ul. Kaliska 3,
Psary, 63-405 Sieroszewice
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego
wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
2.
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla
Domu Pomocy Społecznej w Psarach, w okresie trwania umowy.
3.
Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4.
Wykonawca
zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot
zamówienia na własny koszt.
5. Wykonawca
zobowiązuje się do wyładunku art. chemicznych i pielęgnacyjnych do
pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego
pracownika.
6.
Oferta musi
obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu).
7.
Zamawiający nie
dopuszcza podziału na części.
8.
O ile nie wskazano
inaczej, oferty składa się w cenach brutto.
9.
Ustalenie
odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
10. Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy
innego asortymentu niż opisany w formularzu
elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.
11. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą
sukcesywnie do 31 grudnia 2021 roku, w zależności od
bieżących potrzeb Zamawiającego (przewidywana jedna dostawa w miesiącu) w
okresie trwania umowy, początek w terminie 3 dni od daty podpisania
umowy i złożenia zapotrzebowania.
Pierwsza dostawa początek października.
12. Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment
posiadał minimum roczną datę ważności, licząc od dnia dostawy.
13. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się
dostarczyć aktualną kartę charakterystyki produktu, przy pierwszej dostawie
produktu.
14. Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami
podanymi przez osobę upoważnioną na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży
zapotrzebowanie na dostawę artykułów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
15. Dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych,
każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej
(telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od indywidualnych
ustaleń z wybranym dostawcą.
16. W przypadkach, których nie można było przewidzieć
wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
ilości/terminu dostaw, zgodnie z zapisami we wzorze umowy.
17. Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-01 11:41 | Zamówienia Publiczne | Porównanie złożonych ofert. |
Komunikaty