Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2021 15:34:00 |
Składania : | 30-08-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2021 08:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Debrzno, dnia 23.08.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
"Usuwanie wyrobów zawierających
azbest z terenu Gminy Debrzno - 2021"
1. N Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Debrznie o wartości poniżej 130 000 złotych netto stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 252.553.2020 Burmistrza Debrzna z dnia 30 grudnia 2020 r.
2. OOPIS przedmiotu zamówienia:
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia
(1) Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Debrzno w zakresie:
1. ZAKRES 1 – Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest obejmujące:
a) rozbiórkę (demontaż) elementów budynków zawierających azbest,
b) zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu),
c) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,
d) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,
e) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania na przeznaczone do tego celu składowisko odpadów niebezpiecznych;
2. ZAKRES 2 – Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest obejmujące:
a) zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu),
b) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,
c) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,
d) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania na przeznaczone do tego celu składowisko odpadów niebezpiecznych.
(2) Usuwanie wyrobów
zawierających azbest odbywać się będzie sukcesywnie,
w okresie obowiązywania umowy, na podstawie „Harmonogramu wykonania robót”,
który Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia
podpisania umowy.
(3) Szacunkowa ilość materiałów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia z terenu Gminy Debrzno wynosi ok. 76,158 Mg, w tym:
1. Zakres 1 – ok 43,794 Mg,
2. Zakres 2 – ok 32,364 Mg.
(4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego.
(5) Przedmiotowe zadanie finansowane jest z środków budżetowych Gminy Debrzno.
(6) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie celem prawidłowego oszacowania wartości przedmiotu zamówienia.
(7) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zadania określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
(8) wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawnymi:
– Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.),
– Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.),
– Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1680),
– Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 756),
– Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216, poz. 1824),
– Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwana wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.),
– Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31).
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2021 r.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Każdy Wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę cenową.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m. in. podatek VAT;
V. Wymagane dokumenty
1. Na etapie składania oferty:
a) Kopia polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy.
b) Kopia dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest.
2. Na etapie zawarcia umowy:
a) Opracowany przez Wykonawcę harmonogram prac.
3. Na etapie rozliczenia umowy:
a) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest;
b) dokument potwierdzający zgłoszenie
przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów
zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu
okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu
– zgodnie z §6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej
z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71, poz. 649 ze zm.) – np.
potwierdzenie nadania,
c) Protokół odbioru prac z usuwania wyrobów zawierających azbest;
d) oryginały Kart przekazania odpadów na składowisko docelowe z pieczątką składowiska.
VI. Kryterium oceny oferty
Jedynym kryterium ofertowym jest najniższa cena brutto oferty spełniającej wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym
VII. Forma płatności
1. Forma płatności: przelew w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami.
VIII. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Dominika Faryno-Kuś pod nr tel. 59 833 53 51 w. 41 oraz adresem: ochrona.srodowiska@debrzno.pl
IX. Inne informacje
1. Zamawiający nie przewiduje:
a) składania ofert częściowych,
b) rozliczenia w walucie innej niż złoty polski.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego w szczególności gdy: kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy, w opinii Zamawiającego nie będą wystarczające lub gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania. Zamawiający może również unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
2021-09-01 10:41 | Projekty Anna Król | Zawiadomienie o wyborze oferty |
2021-08-31 13:52 | Projekty Anna Król | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty