Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa monitoringu boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku”.

Marcin Wilczewski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2021 13:53:00
Składania : 05-08-2021 12:00:00
Otwarcia : 05-08-2021 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


ZAPROSZENIE

do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1

 

Nazwa zamówienia:  Budowa monitoringu boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch  boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku”.

 

Zamawiający:

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

   

1.    Postanowienia ogólne

1.1.   Tryb konkurencyjności: zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 PLN, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.

1.2.   Zamawiający zastrzega prawo do:

a)    swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zaproszeniu lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b)       odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,  

c)       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

d)       zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

e)       zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

f)        wyłącznej interpretacji zapisów Zaproszenia,

1.3.   Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:

a)        z którym zerwał umowę z jego winy,

b)        któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

c)        który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,

Zapisy pkt. 1.3. ppkt. a), b), c) dotyczą okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

 2.    Kody CPV:

45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

34971000-4 Urządzenia bezpośredniego monitorowania

32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo

3.    Zamawiający:

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

tel. 87 732 41 11, faks: (87)428 52 41, adres e-mail: urzad@gizycko.pl

Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30

NIP: 845-19-51-457

4.    Opis przedmiotu zamówienia

4.1.   Przedmiotem zamówienia jest budowa monitoringu boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku” na działkach o nr ewid. 2-451/6, 2-451/3 na podstawie dokumentacji dołączonej do przedmiotowego postępowania.

 4.2.   W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:

-        budowę telekomunikacyjnej mikrokanalizacji kablowej i rurociągów kablowych o łącznej długości ok. 350 m;

-        wciąganie kabli do mikrokanalizacji kablowej i rurociągów kablowych;

-        układanie kabli w budynkach;

-        budowę punktu dystrybucji;

-        budowę punktów kamerowych w ilości 5 szt.;

-        budowę przyłączy telekomunikacyjnych w ilości 3 szt.;

-        budowę przyłącza elektroenergetycznego dla potrzeb punktów kamerowych w ilości 1 szt.;

        -        montaż urządzeń wraz z uruchomieniem systemu monitoringu;

         -        konfigurację systemu monitoringu.

 

UWAGA! Zamawiający informuje że na terenie na którym przewiduje się wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia rozpoczęła się realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku”, w związku z czym wejście na teren budowy oraz prowadzenie wszelkich robót należy uzgodnić i koordynować z Wykonawcą powyższego zadania inwestycyjnego.

5.    Warunki udziału w postępowaniu:

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub/i kapitałowo. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

6.    Kryteria oceny i wyboru oferty:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90 pkt.

Okres rękojmi

10 pkt.

 

 

6.1. Kryterium – ceny:

        Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:            

Cp = Co/ Cb x 90 pkt.

gdzie:

Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,

Co – cena oferty najniższej,

Cb – cena oferty badanej,

6.2   Kryterium – okresu rękojmi:

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 5 lat wg poniższego wzoru:

a)    5 lata rękojmi – 0 punktów,

b)    6 lata rękojmi – 5 punktów,

c)    7 lat i więcej  – 10 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 „Formularza oferty cenowej” (załącznik nr 1 do zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 „Formularza oferty cenowej” (załącznik nr 1 do zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 5 lat.

Oferta z terminem rękojmi 7 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.

6.3   Wynik całkowity

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

 

Po = Cp + Or,  gdzie:

gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cpilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”

 

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

 

7.    Termin, miejsce i forma składania ofert:

7.1.   Oferty należy składać do dnia 05.08.2021 r. do godziny 12.00 za pośrednictwem:

a)    platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko  

7.2.   Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odbioru.

7.3.   Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7.4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy. 

7.5.   Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.


8.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

8.1.   Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.2.   Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

8.3.   Na ofertę składają się następujące dokumenty:

a)   Wypełniony Formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia;

b)  Oświadczenie o braku powiązań – stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia;

8.4.   Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.

8.5.   Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 19 marca 2021 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 poz. 685 z późn. zm.).

9.    Termin wykonania zamówienia:

9.1.   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 5 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.

9.2.   Termin wykonania zamówienia:  60 dni od daty podpisania umowy.

 

10.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

11.  Termin Otwarcia ofert:

       Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2021 r. o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego.

12.  Termin związania ofertą: 30 dni.

Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.

13. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE  PO WYBORZE OFERTY

13.1.   W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.

13.2.   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 5 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.  

13.3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

14.  Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:

 Adam Baran            – Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji

 Michalina Bielecka – Inspektor Wydziału Planowania i Inwestycji

15.  Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych:

15.1.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;

2)    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

15.2.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

15.3.  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

15.4.  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

15.5.  Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

15.6.  W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem  przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

15.7.  Nie przysługuje Pani/Panu:

1)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

*  Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

**   Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***  Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

16.  Załączniki:

16.1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

16.2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań;

16.3. Załącznik nr 3 – Regulamin obowiązujący dostawców Urzędu Miejskiego w Giżycku;

16.4. Załącznik nr 4 – Projekt umowy;

16.5. Załącznik nr 5 – Dokumentacja techniczna;


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 73 24 120 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 300.33 2021-07-29 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej.docx docx 40.36 2021-07-29 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań.docx docx 34.56 2021-07-29 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Regulamin.docx docx 33.82 2021-07-29 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Projekt umowy.pdf pdf 142.11 2021-07-29 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja techniczna.zip zip 25373.4 2021-07-29 13:53:00 Postępowanie
2021_08_11ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 26.05 2021-08-12 14:13:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-12 14:13 Marcin Wilczewski Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty za pomocą platformy zakupowej:

Oferta nr 1: ELSIK Sp. z o.o., ul. Kościerska 8F, 83-330 Żukowo.
a) cena oferowana brutto: 119 310,00 zł, ilość punktów: 90,00 pkt.
b) oferowany okres rękojmi: 7 lat ilość punktów: 10,00 pkt.
c) łączna suma punktów uzyskanych w postępowaniu: 100,00 pkt.
Oferta nr 2: USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI, ul. Królowej Jadwigi 19, 11-500 Giżycko;
a) cena oferowana brutto:145 386,00 zł, ilość punktów: 82,06 pkt.
b) oferowany okres rękojmi: 7 lat, ilość punktów: 10,00 pkt.
c) łączna suma punktów uzyskanych w postępowaniu: 92,06 pkt.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą nr 1 firmy: ELSIK Sp. z o.o., ul. Kościerska 8F, 83-330 Żukowo, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.

2021_08_11ogłoszenie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres rękojmi 10% Proszę wpisać okres rękojmi: 5/6/7 lat lub więcej (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 456