Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2021 13:53:00 |
Składania : | 05-08-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-08-2021 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1
Nazwa zamówienia: Budowa monitoringu boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku”.
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
1.1. Tryb konkurencyjności: zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 PLN, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
1.2. Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zaproszeniu lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów Zaproszenia,
1.3. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 1.3. ppkt. a), b), c) dotyczą okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
2. Kody CPV:
45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
34971000-4 Urządzenia bezpośredniego monitorowania
32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo
3. Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel. 87 732 41 11, faks: (87)428 52 41, adres e-mail: urzad@gizycko.pl
Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30
NIP: 845-19-51-457
4. Opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa monitoringu boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku” na działkach o nr ewid. 2-451/6, 2-451/3 na podstawie dokumentacji dołączonej do przedmiotowego postępowania.
4.2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
- budowę telekomunikacyjnej mikrokanalizacji kablowej i rurociągów kablowych o łącznej długości ok. 350 m;
- wciąganie kabli do mikrokanalizacji kablowej i rurociągów kablowych;
- układanie kabli w budynkach;
- budowę punktu dystrybucji;
- budowę punktów kamerowych w ilości 5 szt.;
- budowę przyłączy telekomunikacyjnych w ilości 3 szt.;
- budowę przyłącza elektroenergetycznego dla potrzeb punktów kamerowych w ilości 1 szt.;
- montaż urządzeń wraz z uruchomieniem systemu monitoringu;
- konfigurację systemu monitoringu.
UWAGA! Zamawiający informuje że na terenie na którym przewiduje się wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia rozpoczęła się realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Giżycku”, w związku z czym wejście na teren budowy oraz prowadzenie wszelkich robót należy uzgodnić i koordynować z Wykonawcą powyższego zadania inwestycyjnego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub/i kapitałowo. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Kryteria oceny i wyboru oferty:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
90 pkt. |
Okres rękojmi |
10 pkt. |
6.1. Kryterium – ceny:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/ Cb x 90 pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
6.2 Kryterium – okresu rękojmi:
Liczba punktów, które można
uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 5 lat wg poniższego wzoru:
a) 5 lata rękojmi – 0 punktów,
b) 6 lata rękojmi – 5 punktów,
c) 7 lat i więcej – 10 punktów,
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 „Formularza oferty cenowej” (załącznik nr 1 do zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 „Formularza oferty cenowej” (załącznik nr 1 do zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 5 lat.
Oferta z terminem rękojmi 7 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.
6.3 Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + Or, gdzie:
gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
7. Termin, miejsce i forma składania ofert:
7.1. Oferty należy składać do dnia 05.08.2021 r. do godziny 12.00 za pośrednictwem:
a) platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
7.2. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odbioru.
7.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy.
7.5. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
8.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
8.3. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Wypełniony Formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b) Oświadczenie o braku powiązań – stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia;
8.4. Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.
8.5. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 19 marca 2021 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 poz. 685 z późn. zm.).
9. Termin wykonania zamówienia:
9.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 5 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
9.2. Termin wykonania zamówienia: – 60 dni od daty podpisania umowy.
10. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
11. Termin Otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2021 r. o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni.
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
13. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
13.1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
13.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 5 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
13.3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
14. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Adam Baran – Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji
Michalina Bielecka – Inspektor Wydziału Planowania i Inwestycji
15. Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych:
15.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
15.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
15.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
15.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
15.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
15.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
15.7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
16. Załączniki:
16.1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
16.2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań;
16.3. Załącznik nr 3 – Regulamin obowiązujący dostawców Urzędu Miejskiego w Giżycku;
16.4. Załącznik nr 4 – Projekt umowy;
16.5. Załącznik nr 5 – Dokumentacja techniczna;
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 73 24 120
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-12 14:13 | Marcin Wilczewski |
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
wymaganym
terminie
wpłynęły
2
oferty
za
pomocą
platformy
zakupowej:
Oferta nr 1: ELSIK Sp. z o.o., ul. Kościerska 8F, 83-330 Żukowo. a) cena oferowana brutto: 119 310,00 zł, ilość punktów: 90,00 pkt. b) oferowany okres rękojmi: 7 lat ilość punktów: 10,00 pkt. c) łączna suma punktów uzyskanych w postępowaniu: 100,00 pkt. Oferta nr 2: USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI, ul. Królowej Jadwigi 19, 11-500 Giżycko; a) cena oferowana brutto:145 386,00 zł, ilość punktów: 82,06 pkt. b) oferowany okres rękojmi: 7 lat, ilość punktów: 10,00 pkt. c) łączna suma punktów uzyskanych w postępowaniu: 92,06 pkt. Wybrano ofertę najkorzystniejszą nr 1 firmy: ELSIK Sp. z o.o., ul. Kościerska 8F, 83-330 Żukowo, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. |
Komunikaty