Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102931/01 z dnia 2021-07-02 „Zakup oprogramowania do pracowni dydaktycznych w trzech jeleniogórskich szkołach ponadpodstawowych” (RZ.271.24.2021)

Wydział Zamówień Publicznych
Miasto Jelenia Góra Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2021 13:47:00
Składania : 14-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 14-07-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie z dnia 02.07.2021 r..pdf pdf 152.54 2021-07-02 13:47:00 Postępowanie
Tom I SWZ Instrukcja dla Wykonawców.doc doc 606 2021-07-02 13:47:00 Postępowanie
Tom I SWZ Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 370.97 2021-07-02 13:47:00 Postępowanie
Tom II SIWZ - Projekt Umowy.pdf pdf 195.15 2021-07-02 13:47:00 Postępowanie
Tom III SWZ_Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 258.05 2021-07-02 13:47:00 Postępowanie
Informacja o złożonych ofertach_2021.07.14.pdf pdf 116.01 2021-07-14 12:49:50 Publiczna wiadomość
Inf. o uniewaznieniu_Wykonawcy_Platforma.pdf pdf 122.42 2021-07-20 13:45:25 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu_cz.IV_2021.07.27.pdf pdf 485.66 2021-07-27 07:50:01 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_cz.I,II,III_2021.07.27.pdf pdf 642.58 2021-07-27 08:03:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-27 08:03 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że na stronie prowadzonego postepowania została zamieszczona informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części I, II i III.

z poważaniem
Aleksandra Malko
Wydział Zamówień publicznych

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-27 07:50 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona informacja o odrzuceniu oferty nr 1 w zakresie części IV oraz informacja o unieważnieniu postepowania w zakresie części IV z dnia 27.07.2021r.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-07-20 13:45 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo,
informuję, ze na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona informacja o unieważnieniu postepowania została zamieszczona informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 20.07.2021r. w zakresie części:
V - Dostawa oprogramowania wspomagającego prowadzenie działalności gospodarczej
w ramach wyposażenia pracowni prowadzenia działalności handlowej w tym systemy: sprzedaży, finansowo-księgowy, kadrowo-płacowy, obsługi uproszczonej księgowości, zarządzania relacjami z klientem w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych nr 2
oraz
VI - Dostawa oprogramowania do układania jadłospisów – 5 szt. Licencji na 5 stanowisk w ramach utworzenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych nr 2
z poważaniem
Aleksandra Malko
Wydział Zamówień Publicznych

Inf. o uniewaznieniu [...].pdf

2021-07-14 12:49 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo, informuję, że na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona "Informacja o złożonych ofertach" z dnia 14.07.2021 r
z poważaniem
Aleksandra Malko
Wydział Zamówień Publicznych

Informacja o złożony [...].pdf

2021-07-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę: 59 251,00 PLN, z czego:
Część I: 6 885,00 PLN
Część II: 7 000,00 PLN
Część III: 16 770,00 PLN
Część IV: 1 200,00 PLN
Część V: 18 421,20 PLN
Część VI: 8 974,80 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 613