Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.17.2021 Przegląd 5-letni obiektów budowlanych oraz instalacji elektrycznej i piorunochronnej

Piotr Dąbrowski
Nadleśnictwo Waliły
Termin:
Zamieszczenia : 14-05-2021 11:04:00
Składania : 21-05-2021 09:00:00
Otwarcia : 21-05-2021 09:10:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


SA.270.17.2021

Nadleśnictwo Waliły zaprasza wzięcia do udziału w szacowaniu kosztów w postępowaniu pod nawzwą: Przegląd 5-letni obiektów budowlanych oraz instalacji elektrycznej i piorunochronnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

Wykonanie obowiązkowych przeglądów technicznych w budynkach zgodnie z Ustawą Prawo budowlane art. 62 ust.1 pkt 2 zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Waliły.

Realizacja zobowiązania spoczywającego na właścicielu lub zarządcy obiektu budowlanego wynikająca z  ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Dz.U  z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170. z 2020 r. poz. 148.

Zakres przedmiotowych prac:

a.     przegląd 5-letni obiektów budowlanych wraz z kontrolą instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz kontrolą narażenia na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu wraz z uwzględnieniem warunków wykonania przeglądu rocznego.

b.     przegląd 5-letni instalacji elektrycznej i piorunochronnej.

1.    Wymagania dotyczące wykonania przeglądów:

a.    Przeglądy należy wykonać zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt.2

b.   Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi szczegółowe protokoły wraz z zaleceniami pokontrolnymi,  zwane dalej dokumentacją.

c.    Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD w jednym egzemplarzu, w formacie: PDF, DOC (Word). Dostarczona dokumentacja w wersji papierowej będzie starannie oprawiona.

d.   Wykonawca wykona przeglądy obiektów zgodnie z załącznikiem. Poprzez wykonanie przeglądów rozumie się wykonanie na gruncie czynności przeglądowych obiektów w obecności osób odpowiedzialnych wskazanych przez Zamawiającego, dokonanie stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych, ostatecznym przekazaniem dokumentacji  bez wad i zastrzeżeń po przeprowadzeniu procedury sprawdzenia przez Zamawiającego opisanej poniżej.

e.   Dokumentem potwierdzającym odbiór przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru końcowego.

f.     Zamawiającemu przysługuje prawo wcześniejszego sprawdzenia prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia przed jego odbiorem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacje na podstawie Protokołu przekazania. Zamawiający dokona sprawdzenia przekazanej dokumentacji w terminie do 3 dni roboczych od dnia jej przekazania przez Wykonawcę i powiadomi Wykonawcę, czy wykonany przedmiot zamówienia przyjmuje, czy też uzależnia jego przyjęcie od wprowadzenia zmian.

g.    Wykonawca dokona zmian, o których mowa powyżej, w uzgodnionym przez przedstawicieli Stron terminie (nie dłuższym niż 3 dni robocze) i ponownie przekaże Zamawiającemu dokumentację.

h.   Niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty przekazania powiadomienia o przyjęciu przedmiotu zamówienia, Strony sporządzą w 2 jednobrzmiących egzemplarzach Protokół odbioru w formie pisemnej.

i.     Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego.

j.     Podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru za wykonane przeglądy będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.

k.    Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać określenie:

·      stanu technicznego elementów budynków objętych kontrolą,

·      stanu technicznego pozostałych obiektów budowlanych objętych kontrolą,

·      rozmiarów zużycia lub uszkodzenia kontrolowanych elementów,         

·      stanu instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska

·      stanu technicznej sprawności elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu.

·      zakres robót remontowych i kolejności ich wykonania, wraz z wyliczeniem szacunkowych kosztów w formie kosztorysu uproszczonego

·      ocenę  ogólnego stanu technicznego budynków i obiektów ( oddzielnie dla każdej części składowej tj. kancelaria, lokal mieszkalny ).

·      instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów,

·      zakresu niewykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych,

·      stanu technicznego elementów obiektów zawierających azbest,           

l.       Do przedmiotowych protokołów należy dołączyć dokumentację graficzną i fotograficzną wykonaną w toku kontroli.

m.    Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania ww. przeglądów.

2.      Termin realizacji.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów w terminie 90 dni od daty podpisania umowy.

3.      Wymagania dotyczące uprawnień i doświadczenia osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia.

a.    zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają stosowne uprawnienia bądź dysponują osobami, które posiadają stosowne i aktualne uprawnienia:

·        zgodnie z  Ustawą Prawo budowlane art. 62 ust. 4-5 kontrole, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 4–6a, przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.

·        kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane art. 62 ust. 1 pkt 2, mogą przeprowadzać osoby posiadające aktualne kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych.

b.   Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie załączenie do oferty kopii stosownych aktualnych uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.        Termin płatności.

a.    Płatność będzie dokonana po bezusterkowym odbiorze dokumentacji  z wykonanych przeglądów technicznych, zgodnie z wymaganiami, o którym mowa w pkt. I.;

b.   Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury VAT i dołączonego do niej Protokołu odbioru podpisanego z wynikiem pozytywnym, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.

5.        Informacje dodatkowe:  

Przeglądy należy wykonać na wzornikach druków obowiązujących i stosowanych   w Lasach Państwowych.


Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 24.62 2021-05-14 11:04:00 Postępowanie
spis obiektów.xlsx xlsx 17.26 2021-05-14 11:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd 5-letni obiektów budowlanych oraz instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2769 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2795