Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2020 13:29:00 |
Składania : | 28-12-2020 11:24:42 |
Otwarcia : | 18-12-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która polegała będzie na bieżącym utrzymaniu oraz prowadzeniu szaletu miejskiego na placu Karskiego w Czarnkowie (w godzinach wyznaczonych od poniedziałku do piątku od 8 do 20 oraz w soboty od 8 do 14).
Na koniec każdego miesiąca wymagana jest prawidłowo sporządzona faktura.
Zakres czynności wykonywany przez Zleceniobiorcę będzie obejmował następujące rodzaje prac: inkasowanie opłaty za korzystanie
z szaletu wg stawek określonych Zarządzeniem Burmistrza nr 28/2015 w wysokości 1,00 zł za jednorazowe skorzystanie z szaletu, odprowadzanie opłaty w całości do Urzędu Miasta wraz z wydrukiem raportu z powierzonej kasy fiskalnej, wydawanie pokwitowania
w formie paragonu wydrukowanego z powierzonej pracy fiskalnej, wykonywanie drobnych remontów (wymiana żarówek, naprawa urządzeń elektrycznych i sanitarnych), przeprowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń sanitarnych, co najmniej raz w roku malowanie pomieszczeń szaletów, wywozu śmieci i odpadów co najmniej dwa razy w miesiącu. Zleceniobiorca ma za zadanie utrzymać w należytym porządku i czystości szaletu oraz terenu bezpośrednio do niego przylegającego.
Ponadto Zleceniobiorca zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do utrzymania szaletu, a także odzieży roboczej i narzędzi pracy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 253 02 56
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-28 11:24 | Anna Adamiak |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Dzień
dobry, w związku z problemami technicznymi, które wystąpiły na platformie zakupowej, dotyczącymi braku możliwości konkurencyjnego wyboru złożonych ofert unieważnia się postępowanie o nr ID 406223. Jednocześnie informuję, że dnia 28 grudnia 2020 r. zostanie ogłoszone nowe postępowanie dotyczące utrzymania czystości w szaletach miejskich na placu Karskiego w Czarnkowie w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r. Zainteresowanych Oferentów proszę o składanie ofert w nowym postępowaniu. Anna Adamiak – inspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych Urząd Miasta Czarnków Pl. Wolności 6 64-700 Czarnków tel. 067 253 02 26, e-mail: um@czarnkow.pl Referat Techniczno-Inwestycyjny tel. 067 253 02 56, e-mail: anna.adamiak-serba@czarnkow.pl |
Komunikaty