Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.0154.1.2020 Digitalizacja dokumentacji papierowej Działu Prawnego spółki Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2020 12:14:00
Składania : 27-11-2020 11:00:00
Otwarcia : 27-11-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:  digitalizacji dokumentacji papierowej Działu Prawnego spółki Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.

Przedmiot zamówienia obejmuje dokumentację papierową w maksymalnej liczbie 3000 teczek spraw. Zamawiający informuję, że średnia
liczba stron w teczce to 100 stron.
, to jest łącznie 300.000 stron.

Szczegółowe warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia oraz jej zakres określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj


WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 614158622

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU.pdf pdf 505.83 2020-11-24 12:14:00 Kryterium
Załącznik - wykaz.docx docx 30.4 2020-11-24 12:14:00 Kryterium

Komunikaty

2020-11-27 09:41 Jacek Kamza Zamawiający informuje że w niniejszym postepowaniu wpłynęło pytanie o następującej treści:
Prosimy o potwierdzenie terminu realizacji usługi w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, w oparciu o przesłaną ofertę z dnia 06.11.2020 (nr sprawy DOA.0154.1.2020) z możliwością rozliczenia usługi miesięcznie. Z uwagi na nieokreślony termin podpisania umowy na realizację usługi, widzimy niestety duże zagrożenie w utrzymaniu danego terminu wskazanym w IWZ.
Odpowiedź:
Zapytanie ofertowe w sprawie nr DOA.0154.1.2020 zostało unieważnione. W związku z tym oferty złożone w poprzednim unieważnionym postępowaniu nie mogą być brane pod uwagę.
2020-11-26 12:47 Jacek Kamza Zamawiający informuje, że minimalny pakiet teczek przekazanych do digitalizacji to 400 szt. Większa liczba teczek jest możliwa do przekazania, niestety trudno obecnie określić Zamawiającemu czy będzie to liczba 1000 szt.
2020-11-26 11:14 Jacek Kamza Zamawiający informuje, że unieważniono postępowanie z dnia 28.10.2020.
2020-11-26 09:51 Jacek Kamza Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. informuje, iż
w związku z toczącym się postępowaniem prowadzonym w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 204 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) na digitalizację dokumentacji papierowej Działu Prawnego wpłynęły od Wykonawców zapytania o następującej treści:

Pytanie 1
Prosimy o informację czy dokumenty zadrukowane są jednostronnie? Jeżeli część dokumentów jest zadrukowana jednostronnie a część dwustronnie to czy mogą Państwo określić orientacyjnie - procentowy podział dokumentów jednostronnych i dwustronnych. Wykonawca chciałby oszacować liczbę kartek do digitalizacji w niniejszym postępowaniu.
Odpowiedź 1
Zamawiający informuje, że występują dokumenty zadrukowane jednostronnie jak i dwustronnie. Zamawiający nie jest w stanie dokładnie oszacować procentowego podziału dokumentów na zadrukowane jednostronnie i dwustronnie.

Pytanie 2
Prosimy o informację jaki procent całej dokumentacji przeznaczonej do digitalizacji stanowią akta notarialne i inne materiały których nie będzie można rozszywać?
Odpowiedź 2
Zamawiający informuje że w przekazanym do digitalizacji zasobie, nie ma żadnych oryginalnych aktów notarialnych lub dokumentacji której nie można rozszywać.

Pytanie 3
Czy dokumenty po procesie skanowania będzie trzeba ponownie zszywać czy wystarczy ich włożenie do teczek zachowując kolejność stron ale już bez zszywania poszczególnych kartek?
Odpowiedź 3
Zamawiający wymaga przywrócenia zdigitalizowanej dokumentacji do pierwotnego stanu, czyli dopięcie koper do dokumentów, spięcie dokumentów tak jak były w teczkach spraw.

Pytanie 4
Co będzie stanowiło jeden dokument? Czy dokumentem będzie jedna teczka czy też w obrębie teczki będzie wiele dokumentów?
Prosimy o informację o szacunkowej ilości dokumentów przeznaczonych do digitalizacji.
Odpowiedź 4
Teczka sprawy, będzie folderem zeskanowanej dokumentacji. Nazewnictwo folderów zgodnie z nazewnictwem ujętym w protokole zdawczo-odbiorczym. Jeden dokument to jedno pismo. W obrębie jednej teczki występuje wiele dokumentów. Zamawiający nie jest w stanie dokładnie oszacować ilości dokumentów przeznaczonych do digitalizacji.

Pytanie 5
Prosimy o bardziej precyzyjne określenie nazwy dokumentu - najlepiej o podanie kilku przykładów.
Odpowiedź 5
Nazewnictwo plików będzie wynikać z jasnego określenia tytułu dokumentu (np. pismo procesowe, zawiadomienie o posiedzeniu sądu, wyrok sądu, zajęcie komornicze itp.). W wypadku gdy nie ma nazwy dokumentu - nazwa zeskanowanego dokumentu będzie utworzona od nazwy folderu i kolejnej nr dokumentu w danym folderze.

Pytanie 6
Prosimy o informację o szacunkowym - procentowym podziale materiału przeznaczonego do digitalizacji na formaty.
Odpowiedź 6
Zamawiający nie jest w stanie dokładnie oszacować procentowego podziału na formaty. Informuje jednak że większość dokumentacji przeznaczonej do digitalizacji jest w formacie A4.

Pytanie 7
Prosimy o informację w jaki sposób będzie następowało rozliczenie dla formatów pośrednich - niestandardowych np. format większy niż A4 ale mniejszy niż A3?
Odpowiedź 7
Rozliczenie formatów pośrednich jest ujęte w par. 4 ust. 2 Istotnych postanowień Umowy.

Pytanie 8
Czy możemy przyjąć że gramatura dokumenty przeznaczone do digitalizacji to standardowy papier dukarkowy o gramaturze 80 g/m2 Czy też powinniśmy przyjąć że zdarzają się np. bibuły itp papier trudny w automatycznym skanowaniu?
Odpowiedź 8
Tak. Dokumenty przeznaczone to standardowy papier. Nie występują bibuły i papier trudny w automatycznym skanowaniu.

Pytanie 9
Czy można przyjąć że wszystkie dokumenty zostaną poddane procesowi OCR bez rozdzielania na typy. W przypadku dokumentów typu maszynopisy taki OCR będzie po prostu gorszy jakościowo ale wykonawca nie będzie musiał dokonywać selekcji i podziału dokumentów przed procesem OCR.
Odpowiedź 9
Tak, można przyjąć takie kryteria.

Pytanie 10
Czy na dokumenty będzie można naklejać etykiety - na pierwszą stronę każdego dokumentu - etykiety identyfiujące początek danego dokumentu?
Odpowiedź 10
Tak. Zamawiający oczekuje batchcode na teczce sprawy (okładka teczki). Na poszczególnych dokumentach istnieje taka możliwość, pod warunkiem, że nie zakleja sygnatury sprawy (sądowej i znaku sprawy nadanego w Spółce).
2020-11-26 09:12 Jacek Kamza Zamawiający informuję, że poprzednie postepowanie o nr DOA,0154.1.2020 - zostało unieważńione.
Z poważaniem
Jacek Kamza

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Digitalizacja dokumentacji papierowej Działu Prawnego Prosimy o podanie ceny za zeskanowanie jednej strony (format A4 i mniejszy, tryb kolor, 300 DPI, .pdf). Stawka VAT 23%. 300000 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie - Wykonawca wykonał lub wykonuje (świadczenie okresowe ciągłe) w ciągu ostatnich 2 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od podanego powyżej to – w tym okresie – przynajmniej dwie usługi tożsame z przedmiotem zamówienia (to jest digitalizację dokumentacji papierowej) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto każda. Spełnienie powyższego warunku będzie oceniane na podstawie danych zawartych w Wykazie, który Wykonawca musi załączyć. Wzór wykazu w załączeniu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik - wykaz.do [...].docx

(0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU.pdf

(0)
8 Dokumenty potwierdzające doświadczenie - Prosimy o dołączenie dokumentów potwierdzających usługi wykazane w wykazie usług. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie - Cena uwzględnia wszystkie wymagania niniejszych IWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 698