Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup szczepionek przeciwko grupie wraz z usługą medyczną

Marta Tyszkiewicz
Urząd Miasta Piły Department: Wydział Administracyjny UMP
Deadlines:
Published : 09-10-2020 10:26:00
Placing offers : 28-10-2020 10:27:46
Offers opening : 13-11-2020 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67 210 43 01

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



I. Przedmiotem oferty jest zakup szczepionek przeciwko grypie wraz z usługą medyczną dla pracowników i uprawnionych członków rodziny, w tym:

1) przedstawienie Zleceniodawcy harmonogramu realizacji szczepień, w terminie 10 dni od podpisania umowy,

2) zakup szczepionki przeciwko grypie – preparatu medycznego zatwierdzonego i dopuszczonego do obrotu w Polsce, o wysokim profilu bezpieczeństwa, wysokiej immunogenności i sprawdzonej skuteczności oraz zapewnienie bezpiecznego przechowywania szczepionki w odpowiedniej temperaturze,

3) przeprowadzenie wywiadu i badania lekarskiego kwalifikującego do szczepienia oraz wykonanie szczepienia 1 dawką szczepionki przeciw grypie,

4) przeprowadzenie szczepień w siedzibie Urzędu Miasta Piły, w pomieszczeniu z odpowiednim zestawem przeciwwstrząsowym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zadania,

5) wykonawca usługi poinformuje osoby zaszczepione o możliwości udzielenia uczestnikom porad po zakończeniu udziału w programie w razie wystąpienia odczynów poszczepiennych,

6) wykonanie usługi szczepienia do dnia 30.11.2020 r. ( z możliwością przesunięcia realizacji usługi z uwagi na brak szczepionek),

7) zutylizowania zużytych materiałów i sprzętu medycznego na swój koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami,

8) zamawiający dokona rozliczenia z wykonania usługi na podstawie faktury Vat po wykonaniu usługi,


II. Do oferty należy dołączyć:

1) Wzór umowy na przedmiotowy zakup i usługę.

2) kopię wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,

3) kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydruk informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi KRS pobrany na podstawie art. 4 ust. 4 aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1500 ze zm.) lub inny dokument informujący o statusie prawnym podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących,


III. Załączniki muszą spełniać wymogi ważności, tzn. muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.


Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2020-10-28 10:27 Marta Tyszkiewicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Brak zainteresowania

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Szczepionki zakup wraz z usługą 80 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30.11.2020 r. ( z możliwością przesunięcia - ( patrz I.- 3) w opisie ) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 530