Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup szczepionek przeciwko grupie wraz z usługą medyczną

Marta Tyszkiewicz
Urząd Miasta Piły Oddział: Wydział Administracyjny UMP
Termin:
Zamieszczenia : 09-10-2020 10:26:00
Składania : 28-10-2020 10:27:46
Otwarcia : 13-11-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67 210 43 01

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



I. Przedmiotem oferty jest zakup szczepionek przeciwko grypie wraz z usługą medyczną dla pracowników i uprawnionych członków rodziny, w tym:

1) przedstawienie Zleceniodawcy harmonogramu realizacji szczepień, w terminie 10 dni od podpisania umowy,

2) zakup szczepionki przeciwko grypie – preparatu medycznego zatwierdzonego i dopuszczonego do obrotu w Polsce, o wysokim profilu bezpieczeństwa, wysokiej immunogenności i sprawdzonej skuteczności oraz zapewnienie bezpiecznego przechowywania szczepionki w odpowiedniej temperaturze,

3) przeprowadzenie wywiadu i badania lekarskiego kwalifikującego do szczepienia oraz wykonanie szczepienia 1 dawką szczepionki przeciw grypie,

4) przeprowadzenie szczepień w siedzibie Urzędu Miasta Piły, w pomieszczeniu z odpowiednim zestawem przeciwwstrząsowym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zadania,

5) wykonawca usługi poinformuje osoby zaszczepione o możliwości udzielenia uczestnikom porad po zakończeniu udziału w programie w razie wystąpienia odczynów poszczepiennych,

6) wykonanie usługi szczepienia do dnia 30.11.2020 r. ( z możliwością przesunięcia realizacji usługi z uwagi na brak szczepionek),

7) zutylizowania zużytych materiałów i sprzętu medycznego na swój koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami,

8) zamawiający dokona rozliczenia z wykonania usługi na podstawie faktury Vat po wykonaniu usługi,


II. Do oferty należy dołączyć:

1) Wzór umowy na przedmiotowy zakup i usługę.

2) kopię wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,

3) kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydruk informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi KRS pobrany na podstawie art. 4 ust. 4 aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1500 ze zm.) lub inny dokument informujący o statusie prawnym podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących,


III. Załączniki muszą spełniać wymogi ważności, tzn. muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2020-10-28 10:27 Marta Tyszkiewicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Brak zainteresowania

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szczepionki zakup wraz z usługą 80 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30.11.2020 r. ( z możliwością przesunięcia - ( patrz I.- 3) w opisie ) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 528