Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2020 14:33:00 |
Składania : | 03-09-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-09-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców.
Postępowanie nr KA-DZP.362.2.93.2020 prowadzone jest przez Zamawiającego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i prowadzone w oparciu o rozdz. 6.5.2 Zasada konkurencyjności aktualnych na dzień ogłoszenia postępowania „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (zwane dalej Wytycznymi) i ma na celu uzyskanie ofert na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych, w związku z realizacją zadań uwzględniających: dostosowanie budynku A1 do wymagań ochrony przeciwpożarowej, przeniesienie Uniwersytetu Trzeciego Wieku do budynku A1 (remont pomieszczeń przyziemia i przystosowanie ich na cele biurowe), dostosowanie budynku A1 dla potrzeb osób niepełnosprawnych (montaż windy), dostosowanie terenu A dla potrzeb osób niepełnosprawnych (remont i przebudowę schodów i drogi od ulicy Kamiennej).
W zakresie dostosowania budynku A1 dla potrzeb osób niepełnosprawnych (montaż windy), dostosowanie terenu A dla potrzeb osób niepełnosprawnych (remont i przebudowę schodów i drogi od ulicy Kamiennej) oraz w zakresie dostosowania budynku A1 do wymagań ochrony przeciwpożarowej zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Otwarte drzwi – program likwidacji barier dostępności kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.” o numerze POWR.03.05.00-00-A044/19-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
Niniejsze Zapytanie ofertowe zostaje upublicznione również poprzez jego umieszczenie w bazie konkurencyjności na profilu Zamawiającego: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/1117
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
b) wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – Wykaz usług i osób;
c) w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego - Oświadczenie Wykonawcy
d) polisa OC wraz z dowodami opłaty składek;
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
f) ew. informacja o zwolnieniu z VAT;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 36 80 622 z osobą prowadzącą niniejsze postępowanie: pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła.
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu / unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-09-21 12:51 | Wioletta Seredyńska | Informacja o wyborze |
2020-09-03 14:22 | Katarzyna Żwakuła | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty